Berlin

Nekinna2402

Gift med forumet
Julimammaer 2016
Reiser torsdag og skal ha en lang weekend med min kjære der.
Noen som har forslag til ting som anbefales? Alt fra plasser å spise til butikker, osv? :-D gjerne om det finnes et spa ellernoe... :-P

Er 27 uker gravid og med bekkenløsning.. Så litt begrenset ift ingen festing eller altfor tunge ting kanskje men... Åpen for forslag. Sambo har tusen ting han har sett på men kjekt med innspill, vi har ikke laget noen konkrete planer enda :-)

Reiser torsdag og skal ha en lang weekend med min kjære der.
Noen som har forslag til ting som anbefales? Alt fra plasser å spise til butikker, osv? :-D gjerne om det finnes et spa ellernoe... :-P

Er 27 uker gravid og med bekkenløsning.. Så litt begrenset ift ingen festing eller altfor tunge ting kanskje men... Åpen for forslag. Sambo har tusen ting han har sett på men kjekt med innspill, vi har ikke laget noen konkrete planer enda :-)

Er en flott by med mange spisesteder og sånt. Var på sightseeing og det var gøy, i en stor dyrepark, og på et stort senter med fantastisk frokostbuffet...er en stund siden så husker ikke hva det het

Vi så muren og Point Charlie eller hva det heter! :P Der man måtte gå gjennom for å komme mellom øst og vest-tyskland.
Ellers anbefaler jeg stasifengslet. Litt skummelt, men veldig bra historie! Kan ikke tro hvordan det var mulig at de kunne gjøre noe sånt omtrent midt i byen! :(

Back
Topp