Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er ikke tull engang!!Slapp heldigvis unna drømmene inatt![]()
Er så slitsomme drømmer nå som gravid hehe
Det er helt sinnsykt. Alt virker så ekte også, samme hvor absurde de drømmene erJa det er ikke tull engang!!
Hehehehe. Drømte her ene natten at jeg fikk mini i magen og ho gikk fra nyfødt til femåring på 10 minUff Va eg drømt ja. Drømt eg hade fødd
Min baby men babyen var ej mannen sin. Så
Mye rart man drømmer nær
Man er gravid
Og noen drømmer vil man helst glemme men de sitter brent fastDet er helt sinnsykt. Alt virker så ekte også, samme hvor absurde de drømmene er![]()
Hahaha uff så ekkelt.lite væl fort ja.Hehehehe. Drømte her ene natten at jeg fikk mini i magen og ho gikk fra nyfødt til femåring på 10 minhaha!
Tror jeg har sluppet litt billigere unna denne gangenHahaha uff så ekkelt.lite væl fort ja.
Syns eg drømmer hver natt nå nær eg er gravid.
ExactlyOg noen drømmer vil man helst glemme men de sitter brent fast![]()
Morsomme eller vil helst ikke slutte å drømme drømmene som forsvinnerExactly![]()
Typisk de som sitter fast mens de som kun er mer morsomme glemmer en fortere hehe
De er heller ikke så gale å huske på... Helt til du drømmer om en eks, da er det brått greit å glemme den igjen :-D hehe mest sambo her også heldigvis heheMorsomme eller vil helst ikke slutte å drømme drømmene som forsvinner![]()
Har hatt mest våte drømmer egentligalltid om mannen UNTATT en gang, da drømte jeg om en skuespiller
hadde kjempe dårlig samvittighet når jeg våkna
haha
Har heldigvis ikke drømt om en eks endaDe er heller ikke så gale å huske på... Helt til du drømmer om en eks, da er det brått greit å glemme den igjen :-D hehe mest sambo her også heldigvis hehe
Våknet og følte meg helt rar etterpåHar heldigvis ikke drømt om en eks enda*bank i bordet*
Sikkert lurtVåknet og følte meg helt rar etterpåuff!
Nei.. Får stå opp før blæra renner over..
Litt spennende å finne ut av daUff, drømte at vi var i et hus/hytte. Jeg, mannen og vesla var der, husker ikke om lillebror også var med. Vi var rett utenfor da det begynte å skumre. Vi visste at da dukket ulver opp, så da jeg fikk øye på en skyndet jeg meg å få vesla i hus og jeg og mannen sprang rundt for å lukke dører og vinduer. Til slutt var det bare en vedovn igjen der luka var åpen, så da en ulv (plutselig veldig liten) var på vei ut av den, lukket jeg. I frykt tente vi på! Herregud, de fæle kvinene og ulingen mens den brant og jeg angret meg sånn! Jeg trodde jo den skulle dø momentant, ikke pines ihjel. Til slutt fant jeg en pistol og skjøt den, men da var det egentlig for sent.
Har fortsatt dårlig samvittighet!
Det er ikke første gang jeg drømmer om ulver som skal ta meg, og jeg må slåss og barrikadere meg inne i et hus, full av angst. :/ Lurer på om disse ulvedrømmene betyr noe... Jeg elsker ulver, men ikke i drømmene når de skal ta meg.![]()
Litt spennende å finne ut av daskulle ønske jeg visste hvor drømmetydning boka mi var
![]()
Har hatt mange lignende drømmer, men ikke om ulver![]()
Hehe!Den må du finne og analysere drømmen min.
Natt til i går drømte jeg om en svær edderkopp på meg som jeg ikke fikk av! Enda mer angst!Og så stod jeg plutselig på stranden i bare trusa.
Måtte jo passe på ungene som skulle bade! Litt pinlig å se at jeg var nesten naken, da...