Nei sant skall væl aldrig si aldrigDa går du nok ikke over da neiMan skal vel aldri si aldri, men er vel liten sjanse for det
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei sant skall væl aldrig si aldrigDa går du nok ikke over da neiMan skal vel aldri si aldri, men er vel liten sjanse for det
![]()
Ohh ja er akurat redd før att de er en luringMen 3 mann er en luringikke for å ta motet fra deg asså. Men greit å huske på.
Har hun sovnet igjen?Der våkna jentungen..![]()
da må jeg notere det ned så kan jeg minne deg på det i morgenHeheja, de har tålt tuppa mi
hvis du minner meg på det i morgen så kan jeg prøve å få tatt et bilde av de til deg
![]()
Ja, akkuratFår ikke tid. Må jo stoppe for å taste![]()
Første foreldresamtale i bhg?Straks finne puta jeg![]()
I morgen er det foreldresamtale. Er det sånn som vi hadde ved oppstart?
Mannen er herlig!han kommer snart å masserer meg
bekkenet kan han ikke gjøre noe med
Så flink du erBle iallefall ferdig med vott nr 2 her![]()
Nr 1 er 3 år 6 MndHvor gamle er de ?
Sov godt snuppaNatta , vi skravles i morgen
Det syns jeg er bare koseligda må jeg notere det ned så kan jeg minne deg på det i morgenhadde vært veldig snilt
![]()
jepp hun startet i august så har ikke hatt sånn samtale siden henne startetFørste foreldresamtale i bhg?
Det er en prat hvor de forteller dere om hvordan hun er og har det, utvikling i forhold til forventet etc.
Min må flytte snart den også.. flyttes fra høyre til venstre hånd hver kveld (høyre hånden har pølsefingre i forhold til venstreDa er ringen rundt halsenfikk nesten ikke av ringen min det hadde vært skummelt om jeg hadde hatt den lenger på :O
Det er vanlig med slike to ganger i året egentlig, høst og vår. Det fortsetter i skolen. Så like greit å bli vant til detjepp hun startet i august så har ikke hatt sånn samtale siden henne startet![]()
Vi har ikke hatt I det hele tattjepp hun startet i august så har ikke hatt sånn samtale siden henne startet![]()
motsatt herMin må flytte snart den også.. flyttes fra høyre til venstre hånd hver kveld (høyre hånden har pølsefingre i forhold til venstre)
veldig greit daDet er vanlig med slike to ganger i året egentlig, høst og vår. Det fortsetter i skolen. Så like greit å bli vant til det