Skravletråd April

Hehe :p ja, de har tålt tuppa mi ;) hvis du minner meg på det i morgen så kan jeg prøve å få tatt et bilde av de til deg :)
da må jeg notere det ned så kan jeg minne deg på det i morgen :) hadde vært veldig snilt :)

Straks finne puta jeg :)
I morgen er det foreldresamtale. Er det sånn som vi hadde ved oppstart?
Mannen er herlig! ❤️ han kommer snart å masserer meg :) bekkenet kan han ikke gjøre noe med
Første foreldresamtale i bhg?

Det er en prat hvor de forteller dere om hvordan hun er og har det, utvikling i forhold til forventet etc.

Første foreldresamtale i bhg?

Det er en prat hvor de forteller dere om hvordan hun er og har det, utvikling i forhold til forventet etc.
jepp hun startet i august så har ikke hatt sånn samtale siden henne startet :)

Da er ringen rundt halsen ❤️ fikk nesten ikke av ringen min det hadde vært skummelt om jeg hadde hatt den lenger på :O
Min må flytte snart den også.. flyttes fra høyre til venstre hånd hver kveld (høyre hånden har pølsefingre i forhold til venstre :p )

jepp hun startet i august så har ikke hatt sånn samtale siden henne startet :)
Det er vanlig med slike to ganger i året egentlig, høst og vår. Det fortsetter i skolen. Så like greit å bli vant til det

Nå skal jeg pusse tennene.

Min må flytte snart den også.. flyttes fra høyre til venstre hånd hver kveld (høyre hånden har pølsefingre i forhold til venstre :p )
motsatt her :p venstre er verre. flaks jeg sjekker det av og til for jeg måtte presse den av så hovner jeg litt mer opp får jeg den ikke av i det hele tatt

Det er vanlig med slike to ganger i året egentlig, høst og vår. Det fortsetter i skolen. Så like greit å bli vant til det
veldig greit da :) jeg bare liker ikke hvordan hun snakker til meg noen ganger, men skal prøve å holde hormonene på plass :p

da kommer mannen så da får jeg massasje også skal jeg legge meg. god natt alle sammen og sove godt :D

Back
Topp