Skravletråd April

Straks finne puta jeg :)
I morgen er det foreldresamtale. Er det sånn som vi hadde ved oppstart?
Mannen er herlig! ❤️ han kommer snart å masserer meg :) bekkenet kan han ikke gjøre noe med

Straks finne puta jeg :)
I morgen er det foreldresamtale. Er det sånn som vi hadde ved oppstart?
Mannen er herlig! ❤️ han kommer snart å masserer meg :) bekkenet kan han ikke gjøre noe med

Heldig du. Min nekter massere meg, for "han er ikke massør, og kun de profesjonelle bør gjøre sånne ting". :p

Heldig du. Min nekter massere meg, for "han er ikke massør, og kun de profesjonelle bør gjøre sånne ting". :p
Han har dårlig samvittighet fordi jeg sov dårlig i natt :p har ødem så litt hoven

Da er ringen rundt halsen ❤️ fikk nesten ikke av ringen min det hadde vært skummelt om jeg hadde hatt den lenger på :O

Det vet vi ikke før i morgen:)
Håper vi har klart det...
Få ta en screenshot av statistikken ved midtnatt så har vi noe å jage på i morgen

Jeg er dessverre dårlig på å holde følge på kvelden pga baby/amming/sovner selv. Men... Prøver

Virker som det er god kvalitet på de da :) jepp, men må se i butikken fordi det er så mye greier på de på nettbutikken :p
Hehe :p ja, de har tålt tuppa mi ;) hvis du minner meg på det i morgen så kan jeg prøve å få tatt et bilde av de til deg :)

Back
Topp