søleteVelkommen tilbake. Hvordan var joggeturen?
JaHaha, såpassløpt i skogen eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
søleteVelkommen tilbake. Hvordan var joggeturen?
JaHaha, såpassløpt i skogen eller?
Jammen dere skravler jo sånn at jeg kommer meg ikke til endes i denne trådenDa må du sette igang![]()
8.000 innlegg på hele forumet i dagHva er dagens utfordring?
Skjønner den. Sovnet han igjen nå da?Han måtte ha kos av meg. Jeg la han og da må somregel den som legger han inn og roe han igjen
Ja pleier somregel å gå kjaptGodt han sovney da
Ja er somregel da det skjer![]()
Tror ikke du må ha det som målJammen dere skravler jo sånn at jeg kommer meg ikke til endes i denne tråden![]()
Kan jeg tenke megsølete![]()
Jajeg trener til jentebølgen og der er det skiløype nå egentlig
Ja! Er skrubbsulten. Men lille sover på meg og våkner hvis jeg prøver å flytte på henne.Skal du spise?
Jada litt mammakos og tutten tilbake så er han fornøydSkjønner den. Sovnet han igjen nå da?
Sukkersøt har de vel i grunn overaltJaa, jeg spør??trenger hjelp her! Jeg liker jo de sterke grønnfargene og sånt! Men han vil ha søtt jentete
![]()
Vet du hvordan vi ligger an da?8.000 innlegg på hele forumet i dag
Selvsagt hadde det vært sånnHadde du levd på 1920-tallet hadde du også hat en annen oppvekst, oppdragelse og bakgrunn.
Du ville ikke vist om noe annet
Ja, det var stor stasUh
Så gøy!![]()
Ja, da er det ikke så lettJa! Er skrubbsulten. Men lille sover på meg og våkner hvis jeg prøver å flytte på henne.
Det er det vi ikke helt vet siden Tamara fortalte oss først om den i dag slik at vi ikke fikk tatt status i natt og har derfor ikke et start tall.Hvordan ligger vi an?
Du er tregVenter en del måneder før jeg tenker på det, nærmere et halvt år![]()
![]()
Godt å høreJada litt mammakos og tutten tilbake så er han fornøyd![]()