Hotel Cæsar-fans her inne?

Minimamma

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Er det flere som følger med Hotel Cæsar her inne? :D
Føler meg så utrolig ensom, ingen i min omgangskrets som ser på.
Hvor lenge har du fulgt med?
Hva husker du best?
Hvem er/var din favorittkarakter?

Selv har jeg fulgt med fra start.
Husker mye, men kanskje best den sesongen hvor Liland-familien kom inn i serien.
Liv og Runa var to gode karakterer jeg likte godt:)

Nei eg har aldrig sett på det . Kanske eg er en av de få som ikkje bryr meg om det

Jeg ser :D
Min favoritt er uten tvil Juni. Og Pelle :P
Husker godt Oscar og hun Sue Astrid, og Svein. Savner Svein, kongen av Hokksund :P

Svein var virkelig noe for seg selv! :p Husker da han og Pelle skulle kjøpe hest:D
Haha :D
Hva med da de solgte slankepiller eller pulver eller hva det var? :P

Ja! Har sett siden starten, klarer ikke slutte! Liland husker jeg godt ja, husker enda sangen Thea (?) sang da hun trodde foreldrene kom hjem, men politiet kom og fortalte at foreldrene var døde. Det var så trist! Ellers digget jeg Svein! Og sangen hans da! "For jeg er Svein, og jeg er med på alt!" Vilde også var morsom. Scott hadde jeg en liten crush på.

Var hekta da det startet, da var jeg fjortis :P Likte hun Ninni godt da husker jeg :) Nå ser jeg det bare en og annen gangen når jeg er hjemme hos mamma siden hun har fulgt med i alle år!

Ja! Har sett siden starten, klarer ikke slutte! Liland husker jeg godt ja, husker enda sangen Thea (?) sang da hun trodde foreldrene kom hjem, men politiet kom og fortalte at foreldrene var døde. Det var så trist! Ellers digget jeg Svein! Og sangen hans da! "For jeg er Svein, og jeg er med på alt!" Vilde også var morsom. Scott hadde jeg en liten crush på.
Husker den sangen jeg også :/ Husker du hun gale dama til storebroren som lagde vaktler? Mener hun hadde tenkt å ta livet av Thea fordi hun var sjalu?

Back
Topp