Da er det vel bare å finne noe å spise daSulten..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det vel bare å finne noe å spise daSulten..
Måtte jo detJaja, sprang du over da eller?![]()
Nettopp hatt meg 2 knekkebrød jeg. Litt for mettSulten..
Så bra. Langt på vei er du nå da?Joda bekkenløsning og litt kynnere men ellers grei![]()
Hvordan er formen din?Da har gutta dratt på turn
Ovnsbakt og baconsurra kyllingfilet med paprika, krydderkremost og mozarella inniHva spiste dere?![]()
Jepp! Deilig med frisk luft! Nå må jeg jo innrømme at vi gikk til byen og var på kjøpesenter og daSå herlig![]()
Litt rolig her nå, siden jeg kan skravle med dereFår satse på rolig kveld da![]()
Tja, legging tar ikke alt for lang tid.Det går vel fort![]()
Har til nå kun vært på hjemme party og bestilt der men vurderer å bestille på nett ogsåPleier du å bestille på nett eller har du vært på sånn hjemmeparty?
Å nei, så vondtStakkars pusen minblitt skambanket av nabolagets bøllekatt. Nå er han slapp og har vondt.
Får vondt jeg også når han har det slik!
Nå er jeg 25+1Så bra. Langt på vei er du nå da?
Ikke santEr jo det som gjør det så festlig med barn i den alderen![]()
Jeg pleide å bestille fra billigetester![]()
Okei. Ja, da legger man jo fort mer i detEr konfirmasjonsgave. Sover mye i gymsaler så
Julegaver var på høy tid synes jegSko
Julegaver
Har vært hos svigermor på middag også ryddet ut gavene til tuppa og tømt en kommode på rommet hennes.Så stille det var her
Så gøy. Håper vi klarer det8000 innlegg totalt på forumet. Imorgen 10 000 mener jeg. Så blir det ny premie på topp 100![]()
Ja det er det desverre. Blir en tur til dyrlegen i morgen om han ikke er bedre tenker jeg.Å nei, så vondthardt liv for hårballene våre!