Prøvd å ha henne fremover?Sant, veldig knotete. Men begynner å få teken på det nå. Om ho begynner å sparke fra med beina må jeg bare gi opp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøvd å ha henne fremover?Sant, veldig knotete. Men begynner å få teken på det nå. Om ho begynner å sparke fra med beina må jeg bare gi opp![]()
Må vel være lov å stille spørsmål ved det om man ikke er enigSier man noe om man synes forslaget til laginndeling er helt tullete??
Må bare skravle alt vi kanÅjada vet jeg det
![]()
Hvor langt løper du?Hjemme fra jobb, M skal snart legge seg, og jeg psyker meg opp til å løpe !håper det går bra
Hva ble det til middag?Middagen i ovnen![]()
Får se om jeg gjør det i løpetav kveldenMå vel være lov å stille spørsmål ved det om man ikke er enig
Baconsurra kyllingfilet med paprika, krydderkremost og mozarella inniHva ble det til middag?
Hva var det som var tullete med det?Får se om jeg gjør det i løpetav kvelden
Hørtes veldig godt utBaconsurra kyllingfilet med paprika, krydderkremost og mozarella innig salat
ja pleier detLøper du ute?![]()
hva blir det ?Middagen i ovnen![]()
Varierende etter formen, prøver å løpe over 4-5 km hver gangHvor langt løper du?
Det er heelt nydeligHørtes veldig godt ut![]()
Selve delingen.Hva var det som var tullete med det?
8000 innlegg på forumetHva var dagens utfordring?
Hørtes godt utBaconsurra kyllingfilet med paprika, krydderkremost og mozarella innig salat
Så flink du er altså! Imponerende!ja pleier detnoen ganger blir det mølla
hva blir det ?
Varierende etter formen, prøver å løpe over 4-5 km hver gang![]()
Så flink du erja pleier detnoen ganger blir det mølla
hva blir det ?
Varierende etter formen, prøver å løpe over 4-5 km hver gang![]()
Så flink du er altså! Imponerende!
Det blir baconsurra kyllingfilet, fylt med paprika, krydderkremost og mozarella inni![]()
TakkSå flink du er