Skravletråd April

Kommer mest sannsynlig på i kveld før jeg legger meg :)

Blir å stå opp litt tidligere i morgen. Leverer så hun kan spise frokost da må vi opp 07:30

Burde være i seng lenge før enn igår. Lærte av det siden jeg sov 4 timer på dagen idag :p

- ha alltid vann tilgjengelig
- kan ikke mannen masere, varm dusj
- sette opp vindu på soverommet i god tid før legging

Så etter planen kommer jeg på i 21 tiden og blir til 22:00 da ser jeg på serie før jeg legger meg :)

Ha en fin kveld :D

Last edited:
Kommer mest sannsynlig på i kveld før jeg legger meg :)

Blir å stå opp litt tidligere i morgen. Leverer så hun kan spise frokost da må vi opp 07:30

Burde være i seng lenge før enn igår. Lærte av det siden jeg sov 4 timer på dagen idag :p

- ha alltid vann tilgjengelig
- kan ikke mannen masere, varm dusj
- sette opp vindu på soverommet i god tid før legging

Så etter planen kommer jeg på i 22 tiden og blir til 23:00 da ser jeg på serie før jeg legger meg :)

Ha en fin kveld :D
Ha en flott kveld du :)

Hehe :p tøff start på uka?

Jeg har resepsjonen på tannklinikken annenhver mandag.. Og den ER tøff. Spesielt på mandager! Føles ut som om halve byen har tannpine eller mista fyllinger i løpet av helga..! :p
Også ringer telefonen mens man har noen i luka, samtidig som halve personalet skulle gitt deg en beskjed... (også er det typisk om posten kommer akkurat da..)

.. haha. Korte svaret ville vært "ja". :p

At de har ja :p gleder meg til mi kommer med de fiffigste kommentarene :p
Er utrolig hva de kan komme med :P de har også kommet med den at jenter har to rumper i stede for en rumpe og en tissefant :P

Back
Topp