Da var det å få mini til å sove. Er egentlig trøtt men mye kjekkere å herje i sengen. Men nå er det på tide at han kan legge seg ned der og sovne der også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må det helt klartDa må det bli mer liv snart
Ha ha herligHaha dauer!!
Ene guttungen kommer flirende og sier se mamma! Drar trusa inn i rumpa og sier: slik går jenter med truser. Man kan jo se hele rompa!
Og så ler han godt.
Der ser man hva ungene lærer på skolen nå til dags![]()
Jeg har frem til 19.40 så etter 20.15 igjenDet må det helt klart
Usikker på hvor mye jeg rekker selv da..
Må være for dem som sover ute mer enn gjennomsnittlig det daDåne liggeunderlag til 1500...
Håper han sovner snartDa var det å få mini til å sove. Er egentlig trøtt men mye kjekkere å herje i sengen. Men nå er det på tide at han kan legge seg ned der og sovne der også
Niesen min ønsker seg...Må være for dem som sover ute mer enn gjennomsnittlig det da![]()
Usikker på når mannen er hjemme her, så jeg har legging av to barn snart.Jeg har frem til 19.40 så etter 20.15 igjen
Det var da voldsomt til ønskeNiesen min ønsker seg...
Kan nok ta litt tid for han vil allerede over til megHåper han sovner snart
Det går vel fortUsikker på når mannen er hjemme her, så jeg har legging av to barn snart.
Er konfirmasjonsgave. Sover mye i gymsaler såDet var da voldsomt til ønske![]()
heheHehe, regnet med det siden du var her![]()
Takk takkStraks leggetid her også. Flink du er å trene
. Ikke sjans på noe løpetur. Ikke kondis til det. Får bli med turer på meg
![]()
Samme her. Så ble jeg gravid litt fortere enn planlagt slik jeg ikke kom meg til den formen jeg ville før ny graviditet. Så nå er formen mildt sagt elendig. Men får gravidtrening med fysio gjennom jobben da 1 gang uken i 8 ukerhehe
Takk takkalltid likt å løpe, var sprek før jeg ble gravid så nå er det å komme tilbake i form igjen
8000 innlegg totalt på forumet. Imorgen 10 000 mener jeg. Så blir det ny premie på topp 100Hva var dagens utfordring?
Jeg heier på deg i løpingaTakkikke si det før jeg Evt har løpt da haha, ikke sikkert jeg kommer meg ut
![]()
Ovnsbakt og baconsurra kyllingfilet med paprika, krydderkremost og mozarella innoSå deilig, hva er det?
Her står middagen og putrer
Mammaene er iallefall blitt det, så håper ungene blir det ogSå gøyda blir de nok gode venner!