Så herlig med det som er gjortDa var vinterskoa ryddet ut av skap og skiskoa borte fra under trappa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig med det som er gjortDa var vinterskoa ryddet ut av skap og skiskoa borte fra under trappa
Å ja har masse leker. Speil med lyd har vi også. Har prøvd at en av oss sitter bak, begge fremme osv men like mye hyl og sutring/griningHar han noen leker eller noe?
Ja veldig greit. Får ta vintertøyet også tenker jegSå herlig med det som er gjort![]()
Husker min hadde ratt festet på stolen med lyd, det var stasÅ ja har masse leker. Speil med lyd har vi også. Har prøvd at en av oss sitter bak, begge fremme osv men like mye hyl og sutring/grining
vi åJa på søndag
Ja er nok ikke særlig behov for det heller stort lengerJa veldig greit. Får ta vintertøyet også tenker jeg
Hmm ikke dum ide. Kanskje jeg skal se om jeg finner detHusker min hadde ratt festet på stolen med lyd, det var stas
Når da?vi å![]()
Tror toys r us har detHmm ikke dum ide. Kanskje jeg skal se om jeg finner det![]()
Han hadde dunjakke i dag faktisk..Ja er nok ikke særlig behov for det heller stort lenger
Kanskje jeg må innom der ila ukenTror toys r us har det
Du bor vel på østlandet? Nok kaldere der lenger enn her på sørvestlandetHan hadde dunjakke i dag faktisk..
Bor på østlandet ja.Du bor vel på østlandet? Nok kaldere der lenger enn her på sørvestlandet. Men her vinterjakke hengende fremme her også ennå just in case
![]()
Da blir det tur til toys en dagSånn var det
Vis vedlegget 169950
Det får vi ikke sjekketHvordan ligger vi an på antall innlegg?? Aner ikke hvor man sjekker det![]()
Ja det tror jegSpennende med dagsmål også )
Tror dere vi klarer det?
Håper du finner detDa blir det tur til toys en dag![]()