Aaw ❤ da må du bare blir ferdig til juli da0-3 mnd) så smått og søtt ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aaw ❤ da må du bare blir ferdig til juli da0-3 mnd) så smått og søtt ♡
Huff da. Popcorn er ikke det verste daÅ jada, jeg er på 8 året med cravins etter popcorn![]()
Nesten samme som meg daJeg hadde cravings på sjokolade etter fødselen med førstemann. Varte i ett par uker. Og jeg er ikke glad i sjokolade heller.
Jepp, mye som må ordnes![]()
Synes det var mange innlegg jegGått tregt i dag
Så greit. Ingen nære som strikker her lenger. Få venner som gjør og de er i såfall på mitt nivå. Oldemor til ungene er verdensmester, men 89år og orker ikke sitte lære meg lengerMye kjekt i videoer også dahar brukt de noen ganger jeg også
Her strikker alle rundt meg så jeg får mye hjelp![]()
Ja, det blir jegAaw ❤ da må du bare blir ferdig til juli da![]()
Skjønner det da, syns det er bra det tar seg opp igjen med strikkingSå greit. Ingen nære som strikker her lenger. Få venner som gjør og de er i såfall på mitt nivå. Oldemor til ungene er verdensmester, men 89år og orker ikke sitte lære meg lenger![]()
Er ikke så lettGlem det søte du![]()
Jeg ser på home and awaySett på tv eller noe,prøv! Jeg vil at du skal bli frisk
Takk håper detHåper du blir raskt bedre nå som du lytter til kroppen
Bare jeg som synes det var roligSynes det var mange innlegg jeg![]()
Håper på masse strikketid daJa, det blir jeg![]()
Jeg må bli ferdig med kjappstrikka drakten, siden den er en gave,også skal jeg sørover om 2 uker så ds håper jeg på litt strikketid![]()
Slipper ihvertfall den cravingsenNesten samme som meg da
Her er det brownies![]()
Fikk lyst på popcorn, aner ikke hvorforÅ jada, jeg er på 8 året med cravins etter popcorn![]()
Har en aktiv huleboer og en sovende kommende storebrorHvordan går det damer?![]()
Hehe. Har nettopp spist is så aktivitet her ogHar en aktiv huleboer og en sovende kommende storebror. Nyter stillheten men huleboer sparker utrolig mye akkurat nå
Herlig med aktivitet daHehe. Har nettopp spist is så aktivitet her og![]()
Deilig med en rolig stund da![]()
HellooHvordan går det damer?![]()