Det aller beste forslaget detGodt forslag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det aller beste forslaget detGodt forslag!
Påtide du blir frisk nå!Yes så da trenger jeg ikke sol
Hehe, det er bra!Kose meg skal jeg![]()
Ja, syns faktisk det! Medalje til degDet aller beste forslaget det
Mhm derfor holder jeg meg i ro i dag også. Blir visst ikke frisk av å farte utePåtide du blir frisk nå!
Nei det er klart. Hold deg i ro og plei formenMhm derfor holder jeg meg i ro i dag også. Blir visst ikke frisk av å farte ute
Okei, will doSend meg en pm med mailadressen din så sender jeg den, det gikk ikke sende den på pm :/
Jeg har ei tålmodig svigermor som hjelper meg massehaha
Jeg syns det er gøy å hekle også,så jeg bytter litt på![]()
Glem det søte duLigger å tenker på alt som burde vært gjort..
Jepp, mye som må ordnesTravel i dag?
Ikke godt å si. Først må han sovne. Vurderer å gå tur daHer og. Men skal bruke sivetoda på å trille til byen og gjøre ærender. Hva skal du mens babyen sover?
Å nei, så dumt!Nei tvert i mot. Er så nydelig solskinn at jeg har dårlig samvittighet for å være inne.
Men gubben har vogna i bilen sin
Hehe, det skjønner jegJa, skal innrømme at alt det rotet rundt meg hjelper også![]()
Håper du blir raskt bedre nå som du lytter til kroppenJa og ja må nok det
Sett på tv eller noe,prøv! Jeg vil at du skal bli friskHe he klarer ikke det
Ja, det syns jegKanskje jeg skal prøve meg på en slik da![]()
jaaa. Får bare håpe godværet holder seg til i morgenÅ nei, så dumt!![]()
Ja,har bare såvidt begynt. Jeg har så mye å gjøre med huset at de 10 min jeg sitter i gangen ikke er strikkingen prioritertHar du mye igjen?
Det skjønner jeg! Hvilken str strikker du i da?Ja,har bare såvidt begynt. Jeg har så mye å gjøre med huset at de 10 min jeg sitter i gangen ikke er strikkingen prioritertdet blir bedre !
![]()
Mye kjekt i videoer også daOkei, will do
Heldig du da. Her går det i videoer + jeg maser en del på ei venninne av mamma
Hekle klarer jeg ikke gitt...
0-3 mndDet skjønner jeg! Hvilken str strikker du i da?![]()