Hva blir det til middag?Da har jeg jaggu klart lage meny for neste uke også gitt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva blir det til middag?Da har jeg jaggu klart lage meny for neste uke også gitt![]()
Flinke dere er ! Jeg har værtnskikkeøig dårlig med de middagsplanene i det siste. Mista piffen litt..m Hva forno godt har dere på menyen?Da har jeg jaggu klart lage meny for neste uke også gitt![]()
Ikke jeg heller! Klarer på død og liv aldri å få til biffJa det skjønner jeg.
Eneste jeg ikke står for her i huset er vel biff
He he ja ok daNei, bare trøtt![]()
Har dere kost dere?Da har vi kommet oss hjem fra kino og middag og tror jeg rett og slett finner sengen![]()
Ja vi har kost oss veldigHar dere kost dere?
Med bil er det 9t, flyreisen er kun 50min. Men må ha leiebil fra Gardemoen for ligger jo et stykke derfraEr det langt å dra til familien? Blir koselig det ja![]()
Så bra dere har detJa vi har kost oss veldig. Godt med litt kvalitetstid sammen
![]()
Da skjønner jeg dere velger flyMed bil er det 9t, flyreisen er kun 50min. Men må ha leiebil fra Gardemoen for ligger jo et stykke derfra
Man: fiskegrateng med kokte poteter, gulrotpure og smørsaus.Hva blir det til middag?
Ja. Har kjørt over fjellet..kos det, men ikke med 2 små. spesielt ikke når den ene hater bilDa skjønner jeg dere velger fly![]()
ikke her heller gitt...blir tørr og feilstekt ...Ikke jeg heller! Klarer på død og liv aldri å få til biff![]()
Lett for at det blir sånn. Prøver så godt jeg kan her..Flinke dere er ! Jeg har værtnskikkeøig dårlig med de middagsplanene i det siste. Mista piffen litt..m Hva forno godt har dere på menyen?
Hva har du sett på kino?Da har vi kommet oss hjem fra kino og middag og tror jeg rett og slett finner sengen![]()
hva slags kake?Husarbeid og kanskje bake.. (Spørs om jeg rekker bakingen da) og kose meg med minstesnuppa mi
Hehe, det varer nok ikke lenge! Så får nyte øyeblikketJøsses, Glimt leder![]()
Hehe. Flott at det ikke bare er meg daikke her heller gitt...blir tørr og feilstekt ...
mine er jo så forvirrende, da de er samme smerte som 0-4 cm og jeg hadde styrtfødsel så brukte 21 min på 4 cm til hun var uteÅh, kynnere... de kan være slitsomme! Hadde veldig mye av det i begge svangerskapene mine. Kom ofte på kvelden når jeg bar sliten ja! Hvor langt er du på vei nå?
Ønsker virkelig at mannen hadde lagd mat innimellom. Kjedelig å gjøre det hveeeer dagLager en del mat jeg også, men veldig kjekt å slippe av og til![]()