Rare ting man gjør...

Baby-love

Betatt av forumet
I dag tok jeg en ny graviditetstest for å sjekke om jeg fortsatt var gravid... Selv om jeg ikke har blødd, er kvalm og har halsbrann... Men ble plutselig kjempe usikker, hehe:) Følte meg så teit etterpå :) Hormoner?

Det gjorde jeg et par uker etter første positive test;) sånne billigstrimler da. For å sjekke økning i hcg

Husk at hcg synker etterhvert, så ikke bli skremt om du får negativ test.
Prøv heller å stole på kroppen. :)
Ta folat, tran og spis sunt, så føler du at du gjør noe "proaktivt" for å holde på babyen. :)

I forrige uke så drømte jeg at jeg var usikker på om jeg var gravid. I drømmen løp jeg til butikken og kjøpte test, men jeg våkna før jeg fikk se svaret. så da løp jeg på do og tok en ny test, som var positive såklart. Måtte le litt av meg selv etterpå haha :p

I dag tok jeg en ny graviditetstest for å sjekke om jeg fortsatt var gravid... Selv om jeg ikke har blødd, er kvalm og har halsbrann... Men ble plutselig kjempe usikker, hehe:) Følte meg så teit etterpå :) Hormoner?
Haha, det gjorde jeg også, er 9+4 og har ikke blødd en dråpe!

Jeg har tenkt på dette i to dager nå, å ta ny test altså! Har altså hatt så vondt(stikking i magen,den vokser jo inni der) å kvalme. Men de to tre siste dagene har alt vært helt ok. Men ikke en dråpe blod. Blir litt nervøs nesten:p

Back
Topp