Ja, santHehe, ja det er veldig morsomt!!! Er så mange kleine situasjoner, og så mange ting man kan kjenne igjen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, santHehe, ja det er veldig morsomt!!! Er så mange kleine situasjoner, og så mange ting man kan kjenne igjen!
Hehe godt det ikke bare er jeg som sitter med øynene i vinkel fordi jeg SKAL ha den tidenSånn er det her ogHelt magisk!
Men det vqr måletSkjønte jo detmye masing likevel
![]()
Hahah, ja! Synes han derre høye med krøllete hår er hysterisk morsom med alt ha roter seg inn iJa, santTenker ofte at det burde vært umulig å rote seg borti så mye rart
![]()
Trodde det var mindreMen det vqr målet
Hadde 7300 i går
Bare sett den en gang jegBlir aldri lei den
Nja spørs vel. Rolig i dagTrodde det var mindremen da er det jo ikke et problem
![]()
Tror jeg har sett den minst 7Bare sett den en gang jeg
Haha! Det kunne vært interessant å se oss prøve8000 innlegg
Er på hele forumet og vært klart førHaha! Det kunne vært interessant å se oss prøve![]()
Hehe, såpass ja! Jeg har noen filmer selv som jeg aldri blir lei. About a boy feks. Syns det er så finTror jeg har sett den minst 7
Sikkert fordi det er søndagNja spørs vel. Rolig i dag
Ååja, på hele forumet ja!Er på hele forumet og vært klart før![]()
Vi får bare ta helt forbaska av kengu!! Skikkelig heavy metall head banging kaklingNja spørs vel. Rolig i dag
Virker veldig rolig ja :O Hva gjør folk på en søndags kveld mon tro...?Nja spørs vel. Rolig i dag
Høres ut som noe jeg kunne blitt med påVi får bare ta helt forbaska av kengu!! Skikkelig heavy metall head banging kakling![]()
*en smule overtrøtt i dag*![]()
Ja har noen jeg ogspHehe, såpass ja! Jeg har noen filmer selv som jeg aldri blir lei. About a boy feks. Syns det er så fin![]()
Tar livet med roVirker veldig rolig ja :O Hva gjør folk på en søndags kveld mon tro...?
Ha ha ja klart detVi får bare ta helt forbaska av kengu!! Skikkelig heavy metall head banging kakling
*en smule overtrøtt i dag*![]()