Nå er det lenge siden jeg var utenlandshehe ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er det lenge siden jeg var utenlandshehe ja![]()
Ja satser på det blir litt nytt i garderoben til snuppaHøres ut som et bra kjøp![]()
samme som her detNå er det lenge siden jeg var utenlandsog nå drikker jeg jo knapt eller røyker
![]()
Med tanke på at han satt med vann opp til midja så syns jeg det altsåOk,, var vel greit det![]()
Blir nok det daJa satser på det blir litt nytt i garderoben til snuppa![]()
Min elsket å bade i søledammerMed tanke på at han satt med vann opp til midja så syns jeg det altsåVar veldig fornøyd selv da, der han satt og gliste mens han sa "BADE!!!"
![]()
Hehe. Sånn er det å gå gravid og ha barn tydeligvissamme som her det![]()
hehe ja. men savner det i grunn ikke. alkohol altså. røyke bedriver jeg ikke med uansettHehe. Sånn er det å gå gravid og ha barn tydeligvis![]()
Det skal jegoohh nam kose deg![]()
Jobb og treningHva er planene for morgendagen da folkens?
ja blitt mer på det nå. ellers på salg. er så mye de trenger hele tiden.Blir nok det da
Greit å kjøpe brukt![]()
good good her går det i cookiesDet skal jeg![]()
Det er tydeligvis noe med disse dammene..Min elsket å bade i søledammer![]()
De er så fineoohhh samme bare litt annen blåVis vedlegget 169798Regner med jeg får hentelapp i morgen
Jobb, jobb, jobb, så ikke noe spennende.Hva er planene for morgendagen da folkens?
Min ble våt kun engang og da helte en bøtte vann på innsidenDet er tydeligvis noe med disse dammene..Gøy da, så lenge de ikke blir våte og kalde
![]()
Hva trener du?Jobb og trening![]()
ja veldig. hatt regntøy fra det merke før?De er så fine![]()
Yes helt sant. Dessverre vanskeligere å få tak i brukt til store barnja blitt mer på det nå. ellers på salg. er så mye de trenger hele tiden.