Det er jo stas!Det har egentlig ligget i kortene ganske lenge at jeg vil få det.
De jobber også med å gjøre meg til senior så er en del av den pakken.
Du er ei flink dame!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo stas!Det har egentlig ligget i kortene ganske lenge at jeg vil få det.
De jobber også med å gjøre meg til senior så er en del av den pakken.
Ikke så rart kanskjeAlltid rolig på søndager
Det syns tydeligvis sjefen også.Det er jo stas!
Du er ei flink dame!
Den er herHvor ble det av sola daa?
Nå er det knallsolHerlig!Er noe sånt i skyggen her og. Veldig deilig!
![]()
ÅåjaVi får nyte det mens vi kan![]()
Så flink du erSitter og strikker som en gal, nå VIL jeg bli ferdig med denne h** kjolen.
Og blir den feil denne gang også så legger jeg meg ned og griner.
Begynner å bli lei den nå
Kan jo ikke være enig om altHa ha vel han er jo det selv om jeg ikke alltid liker det han sier
Så du skrev du fant en bildør der. I alle dagerMest bil stæsj hahaog litt kamp sport greier.
Hahaha fant noen Bruce Lee figurer, uåpna![]()
Flink du erKomfyren omsider skura! Glad den jobben er ferdignå er det bare å hive seg løs på kjøkkenet mens man likevel er i gang
![]()
Kommer du og tar min og?;Komfyren omsider skura! Glad den jobben er ferdignå er det bare å hive seg løs på kjøkkenet mens man likevel er i gang
![]()
Helt santDet er viktig å stoppe opp og nyte ja![]()
Har ikke det.Så flink du erhar du mye igjen?
Lille J fikk en sikkelig fin strikkejakke. Ble bittelitt gira på å lære meg å strikke![]()
Prøver men klarer det ikke helt...Æsj danå må du bli frisk!
Masse god bedring og hør på mannen![]()
Ikke her heller ser jegDen er ikke her ihvertfall!![]()
Nei er vel ikke detIkke så rart kanskje![]()
Kan du gi den tilbake til megDen er her
Aah hang in thereHar ikke det.
Sitter og strikker på fremstykket (fra armhulen til halsen), og har bakstykket igjen etter det.
Mistet bare litt av motet når jeg måtte ta opp en del siden den var alt for stor når jeg ble ferdig sist
Haha fant en støtfanger ogsåSå du skrev du fant en bildør der. I alle dager![]()