Så kjedelig.Fått feber igjen jeg.. yeye nå må jeg høre på mannen som sier jeg må hvile og ta det med ro
Masse god bedring
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelig.Fått feber igjen jeg.. yeye nå må jeg høre på mannen som sier jeg må hvile og ta det med ro
Takk for detSå kjedelig.
Masse god bedring
Så koselig!Res herlig ut. Overskyet med fare for regn her :-/. Allerede vært ute en tur med mini og sykkelen hans
. Nå sover han i vognen
![]()
Fått feber igjen jeg.. yeye nå må jeg høre på mannen som sier jeg må hvile og ta det med ro
Her var det grått og trist i gårHeldig dere er da
Her er det grått, trist og regn...
Kos dere ute!
Huff da.. Den dukker vel opp igjen, før eller siden!Her ble sola borte
Herlig!Ser antydning til sol her også. 8 grader ute nå i skyggen. Nå vel ut når sola treffer verandaen![]()
TakkDu er heldig!![]()
Ikke lite med kjøttkakerSkure komfyr er kjedelig jobbmen grattis med salg!
Jeg er snart ferdig med å steke opp 4kg kjøttkakerskal til min mamma etterpå og spise svinestek
![]()
Vi får nyte det mens vi kanJa. De sjeldne gangene frøkna vil kose, er det fantastisk!
Det burde vi vel få tilWooow... over 7300 innlegg i går![]()
Klarer dere 8000 tilsammen i dag?
Fornuftig mann du harFått feber igjen jeg.. yeye nå må jeg høre på mannen som sier jeg må hvile og ta det med ro
Ja kjekt når de er våkneSå koselig!Gleder meg til barna våkner nå...
![]()
Ha ha vel han er jo det selv om jeg ikke alltid liker det han sierFornuftig mann du har![]()
Be han om å bide deg fast i sofaen så du ikke får reist deg opp. Hvile nå, og god bedring!Fått feber igjen jeg.. yeye nå må jeg høre på mannen som sier jeg må hvile og ta det med ro
Jeg tror dere klarer detDet burde vi vel få til![]()
Ha ha han truer med det faktisk...Be han om å bide deg fast i sofaen så du ikke får reist deg opp. Hvile nå, og god bedring!
Mest bil stæsj hahaHehe, jaa. Mange rare ting der regner jeg med![]()