Ja syns detLurt !
Er jo veldig trivelig med personlige klær så!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja syns detLurt !
Så gå og legg deg, daEr såååå trøtt
Okey. Da må jeg på snoping![]()
Såpass! Ikke kjekt med svangerskapsdiabetes da!Fikk svangerskapsdiabetes og levde på streng kostgikk ikke opp et gram de siste 10 ukene
Lurt !
Kan ikke gå inn i en slik butikk med mindre jeg nettopp har fått lønnMorsomt med garnshopping! Sikler på knitpro deluxe sett med trepinner nå..
Såpass! Ikke kjekt med svangerskapsdiabetes da!
Det ble visst film og ikke strikking i kveld. Og nå er det natten. Sov godt alle sammen !
Er vel fordi man mener det er verd det til sluttNei.. Det var veldig kjipt. Men endte godt og ble kvitt dethadde mange diagnoser i siste svangerskap.. Så lurer litt på hvorfor jeg har lyst på enda et lite barn...
![]()
Kan ikke gå inn i en slik butikk med mindre jeg nettopp har fått lønn![]()
Er vel fordi man mener det er verd det til slutt![]()
Det blir tette barn da! Men herlig. Tenk så mye glede de får av hverandre! Kjedelig med kolesterol. Håper kosten hjelper
Tror det blir veldig kos jeg
Krysser fingrene, men det er en sjans for at det ikke gjør det siden det er den arvelige typen. Men det vil tiden vise. Får vel uansett ikke medisiner nå som jeg er gravid, så da har jeg jo ganske god tid på å teste![]()
Nei ikke i kveldHar du noen forslag da?![]()
Nooe ikke ennåSå gå og legg deg, da
Hehe ja det er veldig farligFarlige greier ja.. Bruker være godt planlagt hva jeg skal ha.. Fort inn fort ut![]()
God natt og sov godtDet ble visst film og ikke strikking i kveld. Og nå er det natten. Sov godt alle sammen !
Du får tenke på det over natten daNei ikke i kveld