Drømmeyrket. Hva er det?

Drømmen er vel å jobbe med ungdom som har det tøft, så vurderer helsesøster eller pedagogikk i tillegg til utdannelsen min som psykiatrisk sjukepleier. Men dette skjer ikkje før om nokre år.
No er kortidsdrømmen ein dagtidjobb, drittlei turnus:(
Så enig! Pyton med denne turnusen

Jordmor her og. Men helst man-fre og dagtid. Men jeg orker ikke å studere så lenge... Misliker skolen sterk :P

Virker han grei som person? Det er viktig at sjefen ikke er en douche ;)

Åh, når jeg ser hestepasseren tar imot rytteren etter en konkurranse tenker jeg av og til "drittkjerring, du har min jobb, du BØR nyte den." :p

Aner ikke, men han er jo brite og de er jo fantastiske mennesker (har en ting for briter jeg :P )

Ernæringsterapeut eller grønnsaks bonde.

For 10 år siden ville jeg bli jordmor. Men sliter med matematikk, så den drømmen la jeg bort.

Drive reptilpark/dyrepark
Eller være dyrepasser da :P

Lingvist eller lege. Valgte bort lingvistikk av en eller annen grunn. Lege hadde jeg ikke de riktige fagene til å komme inn på.

Arkeolog, paleontolog eller zoolog hadde vært moro. :)

Liker å tro at jeg har drømmejobben nå. Jobber med økonomisk rådgiving og landbruk. Skulle ønske det økonomisk sett var muligheter til å satse 100% på landbruket

Jordmor eller helsesøster :P men er i en situasjon der jeg ikke kan gå den type skole. Å tror mange ting med jobben ville blitt vanskelig å legge fra seg når dagen er over. Å det er ikke så bra for meg.

Spesialpedagog er den ene drømmen, men orker ikke skole med det første! Er barnehagelærer, så er på god vei ;-) En annen drøm jeg har hatt siden jeg var liten, er å jobbe med dyr :-)

Back
Topp