Trøndertreff

Mikaela

Gift med forumet
♡Junigull 2016♡
Da er det klart for et nytt trøndertreff. Det blir førstkommende torsdag (7. april) kl 19 på Tulla Fischer. Bli med da vel :) Håper å se mange nye fjes denne gangen! :)

Vi har møttes en gang før, og da var vi 3 stk. Nå virker det som vi iallefall blir 6, så det er flere nye :) Jeg er 33 år, og førstegangs.

Kom på at jeg skal på kurs kl 18-20 kommende torsdag.. Det var veldig synd, for jeg hadde sett fram til å endelig få deltatt på et treff

Må kjempedesverre melde pass på torsdag.... :( har en stor innleveringsoppgave som skal leveres torsdagskveld/fredags morgen, som jeg nesten ikke har fått begynt på :( så må nok prioritere den :( kjempe lei meg, da jeg hadde gleda meg til å få det til denne gangen :(

Har første dag etter påske i full dag på jobb. Satser på å komme om formen er enig :)

Da er det bare 2 timer til treff! Håper flest mulig vil komme :) Har ikke bestilt bord, men vi vises vel med magene våre :D

Beklager at jeg ikke dukket opp, glemte det helt. Var hos svigermor på middag og dessert idet jeg innså kl.19.30 at jeg helt hadde glemt treffet.
Håper dere koste dere damer!

Back
Topp