Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Planlagt! Var såååå klar for å få birt lengdene nå. Har mista så sykt mye hår etter svangerskapet, så har venta i flere uker på å få kommet meg til frisøren.Oi, det er tøft gjort
Spontant eller planlagt?
Ååååw, nyyyyydeliiig! Strikker du den? Er det paelas?
Stoler på degAnbefaler den varmt![]()
Det har du all grunn tilStoler på deg![]()
Så deiligPlanlagt! Var såååå klar for å få birt lengdene nå. Har mista så sykt mye hår etter svangerskapet, så har venta i flere uker på å få kommet meg til frisøren.
Ikke prøvd meg på den enda, men lyst ja. nydelig rett og slettÅåååw, nyyyyydeliiig! Strikker du den? Er det paelas?
Gjør det om den ikke er bitterDet har du all grunn tilom du liker mørk sjokolade da
![]()
Åå, tusen takk♡ Der sa du no! Blir bra med ny sveig og ny veske!Så deiligdu ble sikkert rålekker og kler nok den nye veska di godt!
![]()
Lagra den på ravlery. Den var fantastisk fin!Ikke prøvd meg på den enda, men lyst ja. nydelig rett og slett
http://www.ravelry.com/patterns/library/lvfallbukse---falling-leaves-pants
Jeg synes ikke den er det. Stevia er veldig søtt såGjør det om den ikke er bitter![]()
ja nydelig<3<3Lagra den på ravlery. Den var fantastisk fin!
Prøv å gå ned i pinnerhvordan øker du da? Jeg føler en video fra pickles på å øke til venstre eller høyre. Da blir det veldig fint
![]()
Fikk så lyst å lage den til frøknaja nydelig<3<3
Blir helt perfekt detÅå, tusen takk♡ Der sa du no! Blir bra med ny sveig og ny veske!
Kos deg i kveldDa er gubben dratt på jobb og jeg fant sofaen![]()