Nei han er født i desember 14 så ikke krav på plass før august i år. Men har fått plass daHerlig<3 Går han i barnehage?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei han er født i desember 14 så ikke krav på plass før august i år. Men har fått plass daHerlig<3 Går han i barnehage?
Helt santDeilig med avlastning![]()
å javelBare på Facebook![]()
Så deiligKlipt meg i dag. Masse! Herregud så uvant!!!
Herlig med en klippKlipt meg i dag. Masse! Herregud så uvant!!!
Det er detVi kommer visst hjem til gråvær og regn i morgen så
![]()
Vi hadde lammebiffBiff til middag idag![]()
N er veldig trøtt og sovet en del
OkNei han er født i desember 14 så ikke krav på plass før august i år. Men har fått plass da![]()
Flink duFøler meg flink. Har begynt å loggføre måltider for å holde styr på fettet jeg får i meg
Håper bare jeg klarer å holde på vekta samtidig
kjipe greier, HVor i landet er det da?Æsj. Haha.. Er meldt regn her i flere dager og.. Nå splætter det litt her. En sånn fin snø-regn-miks. -.-
Ble burger å chipsHva spiste dere idag?![]()
Vi har verken meny eller obs her såUsikker, men kanskje meny e.l som har litt større utvalg enn andre![]()
Jeg oooogKoselig det.
Nå fikk jeg lyst på grillmat![]()
Burger og pommes frites ble detHva skal dere spise?
Ja blir spennende men tror nok spesielt jeg kommer til å slite. Men jeg skal ut i ny barselpermisjon til sommeren så kan ha korte dager i startenOk
Blir nytt og spennende med barnehagestart?
Var verst for meg her![]()
Ja sykt stresswæææ stress! hva er til middag da?
Godt du ikke sliter deg utJa, men ikke så mye som man skal tro![]()
Kos degDa reiser jeg til svigers en tur![]()
Oi, det er tøft gjortKlipt meg i dag. Masse! Herregud så uvant!!!
Hva er favoritt grillmatenJeg oooog![]()
Hvilken genser da,?Genser til meg selv på pinne 7
Jeg har begynt sikkert 4 ganger allerede, men så strikker jeg så slakt.. Endte opp på pinne 5 til slutt!![]()