Stellekommode

Ennahoj

Forelsket i forumet
Hvordan har dere organisert stellebordet? Gjerne vise med bilder, trenger inspirasjon og tips :-D

Her har vi stellematte oppå tørketrommelen, skal henge opp noen hyller og div,har et liiiite bad som vi skal pusse opp litt før vi ordner et helt nytt bad:)

37cae417817939e949d4efc5df9ff2a9

Ca sånn bare uten de plastgreiene hengende på. Dette er gammelt bilde fra før jeg fikk storebror. Vi bruker samme stellebordet fra IKEA, bare bytta ut stellematta :-D også har jeg organisasert ar den ene kurven er full av bleier, også andre nødvendige stellartikkler i de andre kurvene. Termometer, kremer osv.. Lagringsplass osv..

Ca sånn bare uten de plastgreiene hengende på. Dette er gammelt bilde fra før jeg fikk storebror. Vi bruker samme stellebordet fra IKEA, bare bytta ut stellematta :-D også har jeg organisasert ar den ene kurven er full av bleier, også andre nødvendige stellartikkler i de andre kurvene. Termometer, kremer osv.. Lagringsplass osv..
Ser riktig så oversiktlig ut :-D

Så veldig fint ut, lurer på om jeg må få modifisert vårt litt, er bare en hylle under og den blir liten og høy sånn til daglig.

Fikk stellebord av noen bekjente, helt greit men måtte friskes opp litt, er mye bedre nå :)
Er også badekar under stellematta, så slipper kjøpe det utenom :)

Vedlegg

• IMG_20160402_200001.JPG
    IMG_20160402_200001.JPG
    382,2 KB · Visninger: 119

Så smart !!! Hva heter det stellebordet ?? :)

Så smart !!! Hva heter det stellebordet ?? :)
Det kjøpte jeg 2 år siden, og het gulliver Stellebord.. Ser ut som de har slutta med de:-O det var synd, fordi de likte jeg veldig godt. Enkel design og ikke verst pris. Alternativt er da finn.no:-P

Jeg har kjøpt en stellekommode fra babyshop med badekar oppi. Synes det er veldig greit å praktisk med kommode.. Har stelleprodukter og bleier, vaskekluter osv i første skuffen, så har jeg klær i de to andre skuffene i str 50-56. Så bytter jeg ut de klærene etter hvert som hun vokser ut av de :-) Det var i alle fall planen.. Kanskje det blir litt lite plass, men da har vi et skap på soverommet i tillegg. :-)

Back
Topp