Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser riktig så oversiktlig ut :-D![]()
Ca sånn bare uten de plastgreiene hengende på. Dette er gammelt bilde fra før jeg fikk storebror. Vi bruker samme stellebordet fra IKEA, bare bytta ut stellematta :-D også har jeg organisasert ar den ene kurven er full av bleier, også andre nødvendige stellartikkler i de andre kurvene. Termometer, kremer osv.. Lagringsplass osv..
![]()
Ca sånn bare uten de plastgreiene hengende på. Dette er gammelt bilde fra før jeg fikk storebror. Vi bruker samme stellebordet fra IKEA, bare bytta ut stellematta :-D også har jeg organisasert ar den ene kurven er full av bleier, også andre nødvendige stellartikkler i de andre kurvene. Termometer, kremer osv.. Lagringsplass osv..
Så smart !!! Hva heter det stellebordet ??![]()
Det kjøpte jeg 2 år siden, og het gulliver Stellebord.. Ser ut som de har slutta med de:-O det var synd, fordi de likte jeg veldig godt. Enkel design og ikke verst pris. Alternativt er da finn.noSå smart !!! Hva heter det stellebordet ??![]()
Fikk stellebord av noen bekjente, helt greit men måtte friskes opp litt, er mye bedre nå
Er også badekar under stellematta, så slipper kjøpe det utenom![]()
Hehe fant ikke en stellematte som passa i størrelsen til den kommoden, så har en veldig handy mamma som sydde trekk for megEr det en Ole Brum stellematte? Hvor har du fått tak i den?![]()