Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Jeg har 5 tingmonster bukse også. så 3 ting på pinnene nå...i grunn lite til å være meg![]()
Anbefaler den varmtKanskje jeg må prøve![]()
Jaa, gjør detSkal ta et bilde og legge ut på hobbyforumet senereer fra et Dale Design blad. Heter bare lang genser. Skal prøve å strikke tights som hører til også.
Absolutt hektisk ellers jaDe er best
Er hektisk nok ellers![]()
er sånn jeg lærte meg å strikke stortsettJa, lært mye av videoer på nett. Så finner nok noe![]()
Ja, ikke sant! Veldig rart, men så deilig med forandring! Har mistaså mye etter svangerskapet og, så følte meg så ufresh og fæl. Deilig å få bort littForandring fryder
Husker når jeg klippte meg for noen uker siden. Satt der å titta i speilet "hæ, er det meg?" Hadde ganske langt hår før, nå er det kort.
Så de hadde med hasselnøtt eller no. Den må prøvesgjør det![]()
Sykt deilig!Godt med forandring?![]()
Lærte å hekle litt av videoer. Lyst å ta det opp igjener sånn jeg lærte meg å strikke stortsett
Har lyst å klippe mitt kortere ogSykt deilig!
og det er?Hehe. Jeg har 5 tingog venter på garn til 2 ting til
![]()
Prøvd å gå en halv eller hel størrelse ned på pinner? Sjekka strikkefastheten din? At den stemmer?![]()
det klarer jeg virkelig ikkeLærte å hekle litt av videoer. Lyst å ta det opp igjenhekla teppe til sofaen
![]()
Barnehagevotter, sokker til frøkna tiø vinteren (2par), genseren jeg la ut bilde av og en lueog det er?
har du sett løvfallsbukse?
Strikker du ting med navn?Som regel strikker jeg ikke etter oppskrifter da..
Men vet at strikkefastheten min generelt sett blir for løs.. Så må nok gå ned i pinner![]()
Åh, var så deilig å få bort litt av det tørre pisteret som bare hang det. Mannen derimot var ikke veldig begeistra iver ny sveisHar lyst å klippe mitt kortere og![]()
Prøv å gå ned i pinnerSom regel strikker jeg ikke etter oppskrifter da..
Men vet at strikkefastheten min generelt sett blir for løs.. Så må nok gå ned i pinner![]()
Whut? Hva sa han da?:O jeg er sikker på du ble rålekker! ❤Åh, var så deilig å få bort litt av det tørre pisteret som bare hang det. Mannen derimot var ikke veldig begeistra iver ny sveisMen men. Jeg liker det
![]()