Men lager det nok ikke like bra som degLegger ut oppskriften i kveld så du kan prøve selv en gang![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men lager det nok ikke like bra som degLegger ut oppskriften i kveld så du kan prøve selv en gang![]()
Tok litt av en periode jaI går var enkelte av oss ekstremehyggelig med liv da!
Hihi, den var finEn dag for sein, men likevelVis vedlegget 169629
Håper ikke det blir altfor sen leggetidJamen siden N sov så mye så sovner hun nok ikke før sent
![]()
Høres bra uthva du strikker på nå?
![]()
Hva sukkerfri er det daHaha. Jeg har ihvertfall sukkerfri sjokolade i skapet som skal fortæres!![]()
Da får vi bare prate om noe som ikke engasjerer degHar satt laptopen på kjøkkenbenken nå.
Får håpe maten ikke svir seg mens jeg prater med dere![]()
Ah skjønner. Håpe det funker og at du får til nytt kostholdPga høyt kolesterol :/
Hun blir så stor. Tida flyr. Her er hun allerede 8,5 mnd
Sover hun godt og er blid og fornøyd da?![]()
Hehe. Hva lager du?![]()
Hva kokkelerer du i kveld?![]()
De er fine. Holder på med floridabukser og romper fra klompelompene her.Jeg strikka 4 snøløvgensre til jul![]()
Ååh, så koselig da!Hehe ja det har du nok grunnenmen i såfall er jeg visst tilgitt nå
![]()
Ikke santHihi, den var fin![]()
Den var knall herlig![]()
Denne i jordfarger til frøkna. Mamma valgte fargene. Og hun skulle egentlig strikke den men hun gav opp da mønsteret er drittså jeg strikker den for henne
![]()
HEHE JA MEN det er litt overdrevent da. vi har fint vær vi ogHørtes veldig ut som.. Vel. Slik Bergen høres ut som for oss ikke-bergensere![]()
Hva lager du?Har satt laptopen på kjøkkenbenken nå.
Får håpe maten ikke svir seg mens jeg prater med dere![]()
Åh, jeansblå og hvit blir perfekt![]()
Den har jeg ikke smakt![]()
La lørdagskvelden begynne!
*vann i munnen*Som jeg har svart et par andre her, kylling makhani.
Indisk marinert kylling med en tomat- og fløtesaus