Hva skal dere spise?Skal bare spise middag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skal dere spise?Skal bare spise middag![]()
Jaja , men er da godt det ogsåJaidag ble det bare ris og bernaise. Jeg klarer ikke fløtegratinerte poteter som gravid og grønnsaker gir meg luftsmerter :/ ellers pleier vi å ha fløtegratinerte og sånn fryst blomkål blanding til eller stekt sopp
![]()
Santa Pola!Hvor på ferie er dere?
Skal straks finne frem godisen her og. Tenker hjelpe dattera med å sette på noe film først![]()
Her elsker han å ligge i armkroken min og koseDet er bra...ja samme her. Amme om morgen og ligge helt tett<3
24 uker, så over halvveis i allefallHerlig
Hvor langt på vei er du?![]()
hihi kos amming eller ei. Gammel er han?Her elsker han å ligge i armkroken min og kose. Ammer ikke lenger jeg da. De siste nettene har han våknet i 12 tiden om natten og vil over til meg i armkroken
Så flink.Føler meg flink. Har begynt å loggføre måltider for å holde styr på fettet jeg får i meg
Håper bare jeg klarer å holde på vekta samtidig
ååhhh nam!*sikle*Biffen var så mør og finja
![]()
24 uker, så over halvveis i allefall![]()
![]()
Så flink.
Hadde jeg slitt med tror jeg.
Lenge siden jeg snakket med deg nå..alt bra?
Gratiss med ny baby på vei<3
Er det jeg ser for meg og, derfor så er det greit å loggføre
Får se hvordan det går.
Passer kanskje dårlig å måtte endre kostholdet nå som jeg er gravid igjen men...må bare skaffe meg litt mer kunnskap.
Alt bra herkoser oss masse i permisjon og skal kose oss videre når jeg går over på svangerskapspenger igjen
Tusen takk
Alt bra med deg?
Ja det er veldig kjektHerlig tid det ♥
Gleder meg veldig til det blir min tur..
Kjekt å kunne kle barnet i noe egenstrikket når det kommer da!
Synes det er veldig gøy selv når dattera tar i bruk det jeg har strikket![]()
Han er 15 månederhihi kos amming eller ei. Gammel er han?
Er jo flott at han har begynt å roe seg hos pappaen ogsåTakk, virker som vi trenger det. Han klarer ikke helt å bestemme seg for hvor han vil være; sengen, armene mine eller gubbens armer. Virker som han klarer å finne roen hos gubben nå. Magen min begynner nok å komme såpass i veien for han at det ikke er så lett å være i mine armer i tillegg til aktiv huleboer midt i leggetiden
![]()
Herlig<3 Går han i barnehage?Han er 15 måneder![]()
Bare å la han sitte derHehe nei de er ikke det. Nå sitter han nå i kjelleren og surmuler foran pcenhelt OK
![]()
De har god smakSynes jeg ogmen svigerinnen min og svigermor som må få æren for det
![]()