Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør detHelt klart innafor
Håper du koste deg!
Hadde kylling i sursøt saus og ris herÅåh.. Jeg savner å bade :O Er ikke badekar her jeg bor nå
Høres veldig koselig ut! Hva stod på menyen?
Her har jeg nettopp spist Taco. Nå skal jeg opp for å strikke og lære dattera å telle til ti på tysk
Jeg spurte om vi skulle gå opp etterpå for å lære henne tysk.. Og det hadde hun kjempelyst til!![]()
Skikkelig handyman daLitt av hvert. Han er platearbeider men sveiser, dykker og lager brygger og landganger og alt mulig![]()
Det er greit daGreit når det er slik. Vi har bare mine foreldre å bruke som barnevakt så det begrenser det litt men får de spørsmål litt i god tid så pleier de å stille opp så sant de ikke har planer selv
![]()
Det er klart, alle dager er ikke like positiveNei den som visste det! Han har vært hissig og sur i hele dag. Men han har rett på en dårlig dag han også![]()
Nydelig farge!
Jeg har kostet støv, vasket tak og vegger og støvsugd og sist men ikke minst mala første strøket på stuaHva skal du gjøre?
Ja, det ble ikke så mange av de i dagGodt med pause vil jeg tro![]()
Sliten og utmattet nå da?Ja, det ble ikke så mange av de i dag![]()
Det var koselig sagt, det varmet veldig i dag!Skulle ønske jeg var gift med deg![]()
Kanskje ikke sikkert de har den her daVet ikke. Jeg kjøper den i vanlig butikk i sverige![]()
Veldig innafor!Helt innenfor når man er syk ikke sant?
Vis vedlegget 169594
Woho. Herlig!
Ganske sliten nå ja, nå hiver jeg i meg litt mat (fjordlandSliten og utmattet nå da?
Litt av en sjau dere har hatt!
Ja, det er kanskje greit å bare skygge banenNei det aner jeg faktisk ikkehan har bare vært slik i hele dag.
Men han skal nå få lov å ha en dårlig dag han også![]()