Hihi, kanskje detÅåh, det er jo nesten romantisk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, kanskje detÅåh, det er jo nesten romantisk![]()
Haha, tror du de vil ha?Send den til Bergen![]()
Ååh. Nei, da er det verreJo men det er kun 3je hver helg så det er ikke nok for å få lån til hus/leilighet
Satser på han lærer seg å sove gjennom detHåper da inderlig dere slipper det![]()
Jeg har en sur og gretten gubbe i dag så han ignorerer jeg for øyeblikketBlir ikke så mye på meg heller
Gutta krever oppmerksomhet, og jaggu gjør gubben det også![]()
Det hadde vært kjektblåser jo så sykt mye så regnet er ikke til å unngå
Hehe, ja du får gjøre det!Nei så langt har jeg ikke kommet ennåfår gjøre det snart
![]()
Jeg delammer, så kan jo hoppe over en amming hvis lysta blir for stor.Hender jeg tar meg et glass vin eller en liten bailys selv om jeg ammergår oftest noen timer til neste amming da selvsagt
men er ikke avholds av den grunn..
Hvorfor sur?Jeg har en sur og gretten gubbe i dag så han ignorerer jeg for øyeblikketmen brukt tid med ungene
![]()
Nei det aner jeg faktisk ikkeHvorfor sur?
Vet ikke. Jeg kjøper den i vanlig butikk i sverigeDen må jeg prøve! Må man på polet?
Aner ikke, verdt et forsøkHaha, tror du de vil ha?![]()
Det er nok best for ham ja!Satser på han lærer seg å sove gjennom dethan må jo det om han skal på jobb
![]()
Da hadde jeg også foretrukket ungeneJeg har en sur og gretten gubbe i dag så han ignorerer jeg for øyeblikketmen brukt tid med ungene
![]()
Akkurat nå ammer jeg.. I kveld skal jeg spise godis, se TV og bade
Hallo
Nettopp ferdig med middag, nå sitter jeg i sofa med gutta, barnetv og snop
Hva gjør du?
Litt av hvert. Han er platearbeider men sveiser, dykker og lager brygger og landganger og alt muligDet er nok best for ham ja!
Hva jobber han med forresten?
Nei den som visste det! Han har vært hissig og sur i hele dag. Men han har rett på en dårlig dag han ogsåDa hadde jeg også foretrukket ungene
Hva er han grinete for?