Kroppen min på TV 2 :)

nuttakanutta

Forumet er livet
Junibarna 2015
Ser dere? Spent på neste uke mtp hoppe av i svingen er tema :p vi hopper av med tanke om at det faktisk kan gå "galt" og denne gangen hadde han ikke helt kontroll rett rundt el :p

Har ikke sett på det... Syns for å være ærlig at hu Programlederen er litt for drøy for min del :p men dette med hoppe av i svingen hadde jo vært morro å se :p ligger på sofaen med mitt resultat av å hoppe av nå faktisk :p

Har ikke sett på det... Syns for å være ærlig at hu Programlederen er litt for drøy for min del :p men dette med hoppe av i svingen hadde jo vært morro å se :p ligger på sofaen med mitt resultat av å hoppe av nå faktisk :p

Hvorfor synes du det er drøyt? Jeg tror det er så mange her verden som kan for lite om sin egen kropp, så det er helt topp at et slikt program blir laget. Bare tenk på alle våre nye landsmenn, de kommer ofte i fra steder der alt snakk om kropp er tabu, de tror jo de mister jomfrudommen av å bruke tamponger, så jeg er en stor fan av at det blir laget et slik program. =)

Hvorfor synes du det er drøyt? Jeg tror det er så mange her verden som kan for lite om sin egen kropp, så det er helt topp at et slikt program blir laget. Bare tenk på alle våre nye landsmenn, de kommer ofte i fra steder der alt snakk om kropp er tabu, de tror jo de mister jomfrudommen av å bruke tamponger, så jeg er en stor fan av at det blir laget et slik program. =)

Jads det er et nyttig program... For all del, ble bare litt sjokkert av hennes sexundervisning til barn på nrksuper... Så jeg personlig syns hu er alt for drøy...

Har ikke hørt om! Når går dette?

Å lære om sex og kropp er kjempe bra :p men når dama dro opp en dildo å begynte å simulere sex med en dukke, da ble det for drøyt for meg :p hehe...
*apesmileymedhendeneforansiktet*

Jeg skal ha gubben til å se neste gang, for han påstår han har stålkontroll på det der, og det tror jeg ikke på.

Enig :)
Bedre med en programleder med "baller" som tør å snakke om kroppen og som ikke blir flau osv :)

Enig :)
Bedre med en programleder med "baller" som tør å snakke om kroppen og som ikke blir flau osv :)

Helt enig!! kropp er det mest naturlige sol finnes - og det er viktig at barn lærer ting direkte og riktig. Ikke med blomsten og bie eksempelet ... Haha :P

Helt enig!! kropp er det mest naturlige sol finnes - og det er viktig at barn lærer ting direkte og riktig. Ikke med blomsten og bie eksempelet ... Haha :P
Jepp :) Best å si det som det er.
Om det sies på en naturlig måte så blir det ikke pinlig heller egentlig.

Så synes det er kjempebra med slikt program for de som ikke klarer å snakke om det selv :)
Mam får kalle en spade for en spade ;)

Jepp :) Best å si det som det er.
Om det sies på en naturlig måte så blir det ikke pinlig heller egentlig.

Så synes det er kjempebra med slikt program for de som ikke klarer å snakke om det selv :)
Mam får kalle en spade for en spade ;)

Ja! :-) Jobber med ungdommer i barnevernet og der har programmet vært til god hjelp :-) synd at folk ser på kropp som tabu og at alt skal pakkes inn og ikke snakkes om ...

Back
Topp