Kynnere?

TM85

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Jeg lurer litt på om jeg kjenner en del kynnere. Men forskjellen fra nå og de tidligere svangerskapene, er at med de forrige, ble magen som en hard kul (var lenger på vei da men). Nå kjennes det ut som kynnere og svake mensmurringer, men uten den hardeste "kulen" på en måte. Kan det være kynnere jeg kjenner på allikevel?

Mine kynnere så blir magen hard som en ball iallefall, ubehagelige tak.
Kanskje du skal ta en telefon til føden?

Mine kynnere så blir magen hard som en ball iallefall, ubehagelige tak.
Kanskje du skal ta en telefon til føden?
Nja de ga seg etter 1 times tid på sofaen nå i sta. Har bare hatt noen etter det. Har jo hatt "kynnere" innimellom i 2 ukers tid, men i dag varte det litt lenge syntes jeg, og mange :P Kan jo nevne det på torsdag, når jeg skal ha kontroll hos legen. :)
Ubehagelige er de, men som sagt, så mangler jeg den "ballen" til forskjell fra tidligere.
Har du snakket med føden/jm om dine kynnere? Hva sa de evt?

Nja de ga seg etter 1 times tid på sofaen nå i sta. Har bare hatt noen etter det. Har jo hatt "kynnere" innimellom i 2 ukers tid, men i dag varte det litt lenge syntes jeg, og mange :P Kan jo nevne det på torsdag, når jeg skal ha kontroll hos legen. :)
Ubehagelige er de, men som sagt, så mangler jeg den "ballen" til forskjell fra tidligere.
Har du snakket med føden/jm om dine kynnere? Hva sa de evt?
Ja, de har kontrollert livmorhalsen hver 3 uke. Og jeg må ta det med ro.

Ja, de har kontrollert livmorhalsen hver 3 uke. Og jeg må ta det med ro.
Hm... Ja da nevner jeg det for legen på torsdag. Kjenner det kan være greit med en kontroll av livmorhalsen jeg også. Særlig når jeg ikke klarer å skille kynnere fra rier, før det er for sent :P

Back
Topp