Samme her, han sover i tillegg veldig lettHehe. Gjør ikke jeg heller om jeg sover godtalltid gubben som våkner da
han er så og si alltid oppe før meg i helgene
![]()
Alltid han som er oppe om natta dersom det er noe med unga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, han sover i tillegg veldig lettHehe. Gjør ikke jeg heller om jeg sover godtalltid gubben som våkner da
han er så og si alltid oppe før meg i helgene
![]()
Når er du ferdig med permisjon?
Er det sant?!Folk nå til dags
Politiet fikk melding om vinglete kjøring, rykket ut og fant en strikkende person bak rattet..
Nesten sp jeg tror det er 1. April i dag
Ikke noe annet å si
Yes det er helt santEr det sant?!gurimalla...
Ingen store planer herSåå damer, hva er dagens planer ? Her er det en supertreig morgen endaMå avgårde snart å ordne en gave, ellers har jeg null planer
![]()
Nei er dessverre sant detMen er jo det som er så skummelt, man aner ikke hvem som er ute på veiene, og hva de driver med..
Ja håper det jeg ogsåDa satser vi på de vinner![]()
Kanskje han ikke er i form?For en sutrete unge jeg har
Er det ikke typisk da!Nå ble jeg litt frustrert. Vi dro bort for å jobbe på kjøkkenet. Hadde planlagt å trille en tur for å få lille til å sove. Men nei da. Skrik og hyl i to timer... Og når jeg resignerte og kjørte hjem, hva gjorde ungen da? Sovna i bilen..
Ingen store planer her
Eldstemann er i bursdag, mannen på jobb og jeg sitter i sofa med de to yngsteiPad og barnetv....ja jeg er lat
![]()
God bedring, håper kvalmen ikke blir for illeForeløpig så går det greit. Frøkna sover, mannen går tur med hunden og jeg ligger kvalm og trøtt på sofaenhaha
Krysser fingre for en god og lang duppDer var lille U endelig i seng, 2,5-3 timer senere enn han pleier.
Håper bare han sovner fort, hører han ligger og snakker i vuggen sin
Nei er dessverre sant det
Når drar du?Vi stikker til oslo på kamp
Og antagelig lettere for degSiste dag er 3. Mai, og da begynner jeg vel på svangerskapspenger igjen. Lettere for sjefen det enn at jeg blir gravid etter et par mnd i arbeid og ikke lenger har vikaren
Skulle bare mangleGodt hun mistet lappen
Han pleier å sove 2,5-3 timerKrysser fingre for en god og lang dupp![]()