Skravletråd April

Da får dere sove på skift:)
Tatt noe paracett som har begynt å virke nå.
Sitter og strikker og koser meg.
U vil ikke sove enda, men koser seg på gulvet og mannen ser TV med frøkna.
Eldsten er hos en kamerat.
Går egentlig ganske bra nå

Slitsomt med mange oppvåkninger:(
Jeg har som vanlig sovet perfekt:P hører ikke unga om morgenen engang jeg....til mannens store frustrasjon:P
Hehe. Gjør ikke jeg heller om jeg sover godt :P alltid gubben som våkner da :P han er så og si alltid oppe før meg i helgene ;)

Folk nå til dags

Politiet fikk melding om vinglete kjøring, rykket ut og fant en strikkende person bak rattet..

Nesten sp jeg tror det er 1. April i dag

Såå damer, hva er dagens planer ? Her er det en supertreig morgen enda :p Må avgårde snart å ordne en gave, ellers har jeg null planer :)

Såå damer, hva er dagens planer ? Her er det en supertreig morgen enda :p Må avgårde snart å ordne en gave, ellers har jeg null planer :)
Denne helgen er jeg nødt til å bli frisk.
Drar på husmorsferie på torsdag morgen og jeg må komme meg før det, samt at jeg har mye å gjøre på jobb.
Har fått mye mer ansvar :)

Nå ble jeg litt frustrert. Vi dro bort for å jobbe på kjøkkenet. Hadde planlagt å trille en tur for å få lille til å sove. Men nei da. Skrik og hyl i to timer... Og når jeg resignerte og kjørte hjem, hva gjorde ungen da? Sovna i bilen..

Jeg vet :o men jeg har prøvd å slutte, men klarer ikke, det er min eneste dille i svangerskapet så langt, føler det er sunnere enn godis i det minste :p

Det har du nok rett i;) hehe

Jeg klarer bare ikke tanken på å tygge is generelt:p hehe

Back
Topp