Så godtGod morgen
Mannen lager rundstykker så da må jeg vel stå opp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godtGod morgen
Nei da er nok vogna best jaNei men der bare herjer han. Og idag sov gubben frempå og mini sover ennå på vårt rom så ville ikke vekke han
Min kom gående nå .Lot han sove siden han var på jobb men pleier somregel å måtte vekke han slik han ikke sover hele dagen
Hørtes godt ut med rundstykkerGod morgen
He he det er dårlig daHaha, kan jo prøve men tror de gjennomskuer meg lett. .
Ja er detGodt å få ham opp![]()
Jada, det tviler jeg ikke påBlir nok en roligere dag her idag
April er lang...du får nok mulighet igjen til å skravle![]()
Kino og ut og spise tenkte jegHvor skal dere?
Enga håper jeg for din delTrenger jeg å si hvem jeg heier på ds?![]()
Hørtes veldig spennende utJepp tenkte å prøve det. Fikk med oss slutten av idas fristelser igår på tv3 og hun laget en da og gubben synes den så veldig god ut
Ja det hadde sikkert tamara liktHaha, tenkt det det aktivitetsnivå her inne da![]()
Hvem har dere invitert?Takk snuppahåper det kommer litt flere folk etterhvert, nå er det bare 2 biler og hengere, hadde vært ideelt med 2 til.
Så kjipt daJa, desverre
Merker det er viktig å ha litt kvalitetstid også som voksneJa, kjenner tid det det. Vår er jo 4 nå, så vi hadde begynt å bli flinkere, også skal vi begynne på.nytt igjen ..![]()
Da blir han nok gladTenkte å overraske gubben med date i morgen siden han har bursdag. Hadde det ikke vært for at han jobber i kveld hadde vi gått ut i kveld men fint i morgen også![]()
Hva skal dere se?Kino og ut og spise tenkte jeg![]()
Ja tenkte detNei da er nok vogna best ja![]()
Aah. Heldig som fortsatt har småsøsken som er unge. Etter at min ble 20 så må man nærmest tvinge han til å omgås16å så koselig da
herregud for ett vær ... Du bor ikke langt unna meg så kanskje du opplever samme møkka vær
![]()
Og ingen andre har blitt smittet?Guffent, men bedre enn sånn det har vært.
Litt slapp og lat er jeg nok, men bedre i alle fall
Det skal jeg få tilHørtes veldig spennende ut
Du får oppdatere oss!