God bedringSer sånn ut ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedringSer sånn ut ja
Æsj, det er slitsomt![]()
God formiddag til deg ogsåGidder ikke bla gjennom 100 sider
God formiddag alle sammen. Håper dere får en fiiin lørdag![]()
Bryr meg ikke om hva du synsDet synes jeg du burde gjøre altsån![]()
Gratulerer til brorBursdag til minste brorvi slipper å ta buss osv. Ingen av oss har lappen og pga mye arbeid på mannen har han ikke fått tatt langkjøring. Nå må han vente til etter permittering
fant ut at vi drar til kr.sand dyrepark i mai for noen dager, tror det blir bra
må bli før jeg er veldig stor. Ikke gøy å vagge i en park da
![]()
God formiddag til deg også
Nyt dagen!
Håper dere får en fin dag sammen før han skal på jobbJa han gjør det.
Så koselig ♡Tenkte å overraske gubben med date i morgen siden han har bursdag. Hadde det ikke vært for at han jobber i kveld hadde vi gått ut i kveld men fint i morgen også![]()
Vålerenga mot rbkHvem spiller?
Ha ha bedre detSykemeldt FOR skravling kanskje![]()
Ja håper detHåper dere får en fin dag sammen før han skal på jobb![]()
Så deilig daWow gubben er våken allerede uten at jeg har vekket han:-O
Bekkenet som trøblrr?Ja, det var koselig og gøy, eneste ar det var et mareritt å sitte så lenge i ro
Ja ikke så ofte vi gjør slike ting nå etter vi fikk mini. Og tenker det blir nok enda mer sjelden ihvertfall de første månedene etter neste fødselSå koselig ♡
Mhm det var det kjæreTydeligvis var det idag?!![]()
Hmmm isbiter fikk jeg lyst påNå har jeg snart spist opp isbitene mine, så da må jeg vel begynne å jobbe jeg også da...
Får grøsninger bare av tankenNå har jeg snart spist opp isbitene mine, så da må jeg vel begynne å jobbe jeg også da...
Lot han sove siden han var på jobb men pleier somregel å måtte vekke han slik han ikke sover hele dagenSå deilig da
Min sover...