Aah så koseligOi det skjønner jeg :O
Snart i bursdagen til minste broren minblir plukket opp om ca 1 time og 20 min. Duda?
![]()
Vi skal besøke samboers bestemor idag
Vi skal dra når mannen har fiksa bilen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aah så koseligOi det skjønner jeg :O
Snart i bursdagen til minste broren minblir plukket opp om ca 1 time og 20 min. Duda?
![]()
Fant den, fikk de på og nå er begge av:-DSå herlig da![]()
God morgenGod morgenvært oppe en time og snuppa var oppe klokken 08:30. Så hennes tid 07:30. Hun går etter vintertid enda
![]()
Jeg drømmer og drømmer om dagen![]()
Regner her idag... Skal spise frokost etter hvert også kommer mamma å henter oss om 1 time og 40 min så vi må straks gjøre oss klare etter frokosten![]()
Hatt en grei start på dagen?![]()
Ser sånn ut jaUff da?øyekatarr?
16Aah så koselighvor gammel bilr han?
Vi skal besøke samboers bestemor idaghun er så stolt som har oldebarn
![]()
Vi skal dra når mannen har fiksa bilen.
Det synes jeg du burde gjøre altsånGidder ikke bla gjennom 100 sider
God formiddag alle sammen. Håper dere får en fiiin lørdag![]()
Bursdag til minste brorGod morgen
Kos dere med mammaen din! Hva skal dere?![]()
Tja, sovet okMange med munndiare i går gitt
Håper du har sovet godt!
Ja, det var koselig og gøy, eneste ar det var et mareritt å sitte så lenge i roSå bra du har kost deg
Hvem spiller?God morgen
Oslotur og kamp her
Det blir godtJuhu. Da får jeg hagemøbler hit idagbord og 4 stoler. Da mangler vi bare grill, så er jeg klar for sommer
![]()
Så bra han hadde mulighet til detNeimannen måtte opp å kjøre meg til jobb i går pga været
![]()
Fortsatt vrien?Mini er så utrolig vanskelig å få i vognen med sovetid på dag tid uansett hvor trøtt han er. Bare hyler
Sykemeldt FOR skravling kanskjeHa ha ja sykemeldt pga for mye skravling
Oi, hva er det?Virket som gubben ville ha sjokolade pavlova så får prøve meg på det![]()
Nyt fred og roDa sovnet mini og jeg sitter nå her da.
Nei men der bare herjer han. Og idag sov gubben frempå og mini sover ennå på vårt rom så ville ikke vekke hanFortsatt vrien?
Prøvd senga på dagtid?
God bedringIkke særlig med ribbeins vondt ... Det er tegn på høyt undertrykk hos meg :/ hadde det ikke sånn med N så nytt. Godt jeg skal til jordmor på tirsdag og legen på torsdag![]()