Kommet meg opp og fått en kaffe.. Tror jeg skal prioritere husarbeid i dag.. Så kan vi kanskje ut på sykkeltur i morgen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alltid heiet på de jegAaah ja da må det jo heies på dem![]()
God morgen
Ja, ikke noe vits i å ta sjanser![]()
Det skal vi gjøreKos dere!
God morgenvært oppe en time og snuppa var oppe klokken 08:30. Så hennes tid 07:30. Hun går etter vintertid enda
![]()
Jeg drømmer og drømmer om dagen![]()
Regner her idag... Skal spise frokost etter hvert også kommer mamma å henter oss om 1 time og 40 min så vi må straks gjøre oss klare etter frokosten![]()
Hatt en grei start på dagen?![]()
Mini er så utrolig vanskelig å få i vognen med sovetid på dag tid uansett hvor trøtt han er. Bare hyler
Ja det har han alltid gjort men viste tydelig tegn på at han er trøtt men er alltid en kamp med vognen. Vil helst ikke sitte i den når vi er ute på ærend når han er våken heller, kun i armene våreHuff så kjedelig! Her er hun veldig vanskelig på kveldstidhyler og gråter. Men i går ble hun lagt sent.. Og uten problemer.. Kanskje bare ungen min trenger veldig lite søvn?
Oh yesHihi. Dere er hjertelig velkommen![]()
God morgenGod morgenvært oppe en time og snuppa var oppe klokken 08:30. Så hennes tid 07:30. Hun går etter vintertid enda
![]()
Jeg drømmer og drømmer om dagen![]()
Regner her idag... Skal spise frokost etter hvert også kommer mamma å henter oss om 1 time og 40 min så vi må straks gjøre oss klare etter frokosten![]()
Hatt en grei start på dagen?![]()
Hehe, nei det er litt forskjell fra nord til sørHer blir de nok ikke skifta før langt utti mai![]()
Jøss, jeg som aldri pleier å gjøre det?!Ja det tror jeg virkelig du gjør
Hvilken kake skal du bake?Ser slik ut her også. Må bake en kake også men det får vente til gubben er sånn noenlunde våken![]()
Virket som gubben ville ha sjokolade pavlova så får prøve meg på detHvilken kake skal du bake?![]()
Oi det skjønner jeg :OGod morgenhoho jeg jubla da vi kom over på sommertid for her starter dagen mellom 5-6
![]()
Planer for dagen?
Men det var utrolig artig daJa det tror jeg blir vanskelig å toppe
Eller et glass vinOg en øl å hånda![]()
Det hadde vært fantastiskJa. Håper på knallvarme![]()