Takk for detTakk det samme til deg søta![]()
Håper sola kommer hit også!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detTakk det samme til deg søta![]()
Hehe. 10 grader i sola. Blir nok varmere utover dagenSå lenge det er sol så er det greit![]()
Hadde ikke forundret megDu tror det ja ?![]()
Sender litt solskinn til degTakk for det
Håper sola kommer hit også!
Jepp det er detEr det dekkskiftedag i sør?
Mmm....så herlig!Ååja! Med ettermiddagssola stekende![]()
Oops, jeg må blande deg med en annen da?!What? Jeg er vel ikke det jeg vel
Ja det er koselig å besøke henne. Men så fort vi drar så skal hun booke ny avtale, gjerne dagen etterGreit å ha alternativer
Da blir det kanskje litt slitsomt...Setter tydelig pris på besøk da, i det minste
![]()
Og plutselig så satt jeg og J på flyet på vei opp til nordGleder meg til grill på verandaen![]()
Bedre.God morgen
Hvordan er formen din??
Det vil jeg også antaEr vel derfor det er halvpsrten bare i forhold til i går
Deilig det daHehe. 10 grader i sola. Blir nok varmere utover dagen![]()
Oooh, tusen takk søte duSender litt solskinn til deg![]()
Ja kjedelig med slikt vær. Tenkte meg ut på tur men ser det regner mer nå enn da jeg sto opp så får se om jeg finner klær jeg evt kan ha på megSamme som herskikkelig trist...
Åhh genialt da. heldigeMamma og pappa sitt settde har nye møbler og dette er knapt brukt. Så de spurte om vi kunne tenke oss det. Så slapp vi og kjøpe
![]()
Må handle ett par småting og tenkte meg egentlig ut på lang tur med mini men her er det skikkelig bedrøvelig vær og vind og hull i regntøyet mitt så får se om jeg får til en liten tur eller hva jeg gjør. Der da?Hva er planene for dagen?
Hurra så gøyJuhu. Da får jeg hagemøbler hit idagbord og 4 stoler. Da mangler vi bare grill, så er jeg klar for sommer
![]()
Skal i sommer kanskjeSkulle ønske jeg og var i varmere strøk![]()