Sommer , sommer og solJuhu. Da får jeg hagemøbler hit idagbord og 4 stoler. Da mangler vi bare grill, så er jeg klar for sommer
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sommer , sommer og solJuhu. Da får jeg hagemøbler hit idagbord og 4 stoler. Da mangler vi bare grill, så er jeg klar for sommer
![]()
Ja får se hvordan det er utover dagen, men ikke spesielt godt nei.Å vondt i øret er kjipt. Kanskje du burde ta en legetur? For å fly med vondt øee er pyton
God bedring
Haha, lukter jeg en sykemelding?Har gnagsår mellom fingrene tror heg![]()
Ja digg med varme og opplevelserSå herlig![]()
Nja er vel som den var så får ta på godt med klærFormen bedre?
Yeei, det blir deiligJuhu. Da får jeg hagemøbler hit idagbord og 4 stoler. Da mangler vi bare grill, så er jeg klar for sommer
![]()
Gjør nok detAah. Blir vel en travel dag![]()
Ja med den farten i går så går det vwl fint i dag ogsåOg der var optimismen på plass igjen![]()
Nei det tror jeg på.Ja får se hvordan det er utover dagen, men ikke spesielt godt nei.
Tror du det blir like mye fart idag?Ja med den farten i går så går det vwl fint i dag også
Ha ha ja sykemeldt pga for mye skravlingHaha, lukter jeg en sykemelding?
Skjønner godt du har det![]()
Takk det samme skravlebøttaGod morgen søte jenter
Ha en super lørdag!
Nei akkurat det tror jeg ikkeTror du det blir like mye fart idag?![]()
Her har alle vært syk i tur og orden siden midten av februar. En lettelse at alle endelig er friske!Godtvi hadde mye sykdom i påska. Og før påske.
TakkKos dere på besøk i dag
Vi skal til oslo på fotballkampTakkhva bringer din dag da?
Det er dog noe kaldt enda ute, så må vente til det er litt mer enn 1 grader i skyggen før jeg går utHeldige dere![]()
Mamma og pappa sitt settÅh så deilig. Hvor er det kjøpt?