Sov godtNei får vel ta hintet når appen kaster meg ut igjen om at det er på tide å sove. God natt skjønne damer. Lykke til videre med 3500 innen midnatt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sov godtNei får vel ta hintet når appen kaster meg ut igjen om at det er på tide å sove. God natt skjønne damer. Lykke til videre med 3500 innen midnatt
![]()
Random innleggMåtte titte innom en rask tur etter jeg var på badet![]()
Jepp!... jo gladere blir vi ❤
Jada det får vi da håpeKommer da flere muligheter for skravling![]()
Er lov å spørre daaaHaha! Du altså...![]()
Gammel sak :/ han er midlertidig lam og i det siste kaster han opp maten. Han blir behandlet som dette sitter i hodet på han av helsevesenetÅå nei, hva skjer?![]()
Da tippet jeg feil3 sider mens jeg ammet og la U, ikke dårlig
Nå kaster den ut meg ogsåHar ikke merket noe til treghet men har blitt kastet ut ett par ganger i kveld
NeiBle ikke mer enn 3
Jeg åDa tippet jeg feil
Det har jeg ikkeOg innen det har du 1.000...
Da sover jegVi får se om 50 min da
Huff så tragiskGammel sak :/ han er midlertidig lam og i det siste kaster han opp maten. Han blir behandlet som dette sitter i hodet på han av helsevesenet![]()
Absolutt. Begynner å bli sulten da, og har klær som skulle vært hengt opp. Spørre mannen om å lage mat til meg OG henge opp klær?Høres ut som en hyggelig kveld
Klarer du virkelig det med denne fartenJeg har lov til å spamme litt![]()
Tre kanskje?Jippi, da er jeg ajoure med dere.
Hvor mange sider vil dere klare å skravle mens jeg legger lille U igjen?
God natt og sov godtNei får vel ta hintet når appen kaster meg ut igjen om at det er på tide å sove. God natt skjønne damer. Lykke til videre med 3500 innen midnatt
![]()
Glemte å spørre tilbake, hva du skal i helgen?Hva skal dere i helgen?
Blir sikkert bra når dere er ferdigJa vi pusser opp det gamle. Typ helt ut med det som var og inn med nytt. Blir godt å bli ferdig!
Hva var det som gjorde at han ble lam? Hvis du vil svare.
Det hadde jeg lett gjortAbsolutt. Begynner å bli sulten da, og har klær som skulle vært hengt opp. Spørre mannen om å lage mat til meg OG henge opp klær?![]()