Så flott daTakk gikk veldig bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flott daTakk gikk veldig bra.
Snart på 500 nåSom du skravler da
Ha en flott ferie da!Da har jeg tatt ei uke ferie. Herlig! Blir godt å følge med litt mer her igjen![]()
Har vært full fart idag jaSom dere skravler![]()
Var superdeiligSå deilig![]()
Kos deg med pauseNei nå tar jeg en pause
Enda dårligere?Skulle ikke vært ute kjenner jeg![]()
Klarer du nok helt sikkertLurer på om jeg klarer å lokke gubben til å massere ryggen min når mini er lagt og før han stikker på jobb
Ja gikk veldig braHåper den gikk bra![]()
Nei. Ingenting. Han sto på sykkelen og tråkka hardt. Så sneia meg og heldigvis ikke barnevogna!Makan!ingen pling med klokka heller?
Daaah den er over nåKos deg med pause![]()
Mhm ble visst detEnda dårligere?![]()
Alle vil vel komme godt i gang med skravlingenHar vært full fart idag ja![]()
Uuh. Du må holde oss oppdatert!Må le litt. Nå ble det en god diskusjon om hvorvidt jeg skal prøve meg på å følge en strikkeoppskrift når jeg begynner på medisiner igjen. Er det EN ting som fungerer like bra som medisiner så er det å utfordre meg. Og nå kom jaggu med svigermor med en utfordring til meg siden jeg ikke kan være i jobb![]()
Vis vedlegget 169418Vis vedlegget 169419
Hu har vært på shopping og kjøpt alt av utstyr som trengs
*flirer*
Kun av TamaraStrikke pause![]()
Noen som har blitt lurt i dag forresten??
Håper detKlarer du nok helt sikkert
Kjenner til detDet å få laget måltider og spesielt middager her i huset er håpløst hvis en er alene hjemme med mini. Ham sutrer, henger i buksebenet og skal opp og sitte på armen uansett.
Hjelp vil jeg helt sikkert trengeUuh. Du må holde oss oppdatert!og si ifra om du trenger hjelp
![]()