Vi skal spize å muligens se filmVet ikke hvor mye det blir her. Må ordne litt i huset. Rydde, brette og vaske klær også. Ikke fått gjort noe tidligere i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal spize å muligens se filmVet ikke hvor mye det blir her. Må ordne litt i huset. Rydde, brette og vaske klær også. Ikke fått gjort noe tidligere i dag![]()
Kan hende jeg vil være her, blir ingen stor middag da jeg er sykMen spørs om det rr mange her i kveld
Ikke slite deg ut før fødsel daNei heldigvis. Tiden flyr, og vips er han herFår begynne på alle kjerringrådene
![]()
Hehe. Skikkelig luring væretNeiikke annet enn været kjører med sommerdekk nå så måtte la bilen stå i dag
![]()
Du har vært rå i dagAllerede over 200 jeg![]()
Huffda.... Legge deg tidlig idag du da!Jada er fortsatt det. Verre i dag igjen..
Taco blir det herHva har dere til middag i dag?![]()
Spise og legging av barn her først. Håper mannen er hjemme snartVi skal spize å muligens se film
Ja bra det er uvanligJa. Var ganske heftig. Den løsna i det øyeblikket de fikk henta henne ut også. Heldigvis uvanlig sånt skjer![]()
Har vært her nesten hele dagen også daDu har vært rå i dag
Flink du erGjerdet ryddet og ryddet litt annet ute.
He he hadde jo masse ideerSåpass!! Herregud så effektiv du er a!
Du vet du har hele måneden på deg og ikke bare i dagMå jo det når det er ett krav .
Er over 18 tråder allerefe da
Uff da du ogsåKan hende jeg vil være her, blir ingen stor middag da jeg er syk
Kokte grønnsaker og kyllingnuggetsHva ble det til middag?
Hjelp fra hvem?:/Så kjedelig, du må få hjelp til å få henne til å sove, jeg husker så godt hvor tungt det var for meg å ikke få sove![]()
Vi får se daHuffda.... Legge deg tidlig idag du da!
Har to t for meg selv jeg nåSpise og legging av barn her først. Håper mannen er hjemme snart![]()
Ja jeg også. Men blir ikke sånn hver dagHar vært her nesten hele dagen også da![]()
Da kan jo noen stjele ideene mineDu vet du har hele måneden på deg og ikke bare i dag![]()