Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo er da ikke din hvertfallEr vel ikke sofaen sin skyld da![]()
Det får være bra nokSkulle liksom gjøre noe fornuftig, men kom meg aldri lengre enn å rydde sofaen![]()
Er nok mer den som sover i fanget mitt, men bare kos det daJoo er da ikke din hvertfall
Er nok mer den som sover i fanget mitt, men bare kos det da[/QUOTE
Ja det tror jeg på
Ja ikke santDet får være bra nok
Kan jo ikke gjøre alt i dagJa ikke sant![]()
Nei sant det. Må spare litt til i morgenKan jo ikke gjøre alt i dag![]()
Lite produktiv her. Hatt omgangssyken. Er bedre nå, men pga 48 timers regel fikk jeg ikke komme på jobb i dag. Bare ryddet litt i huset og gleder meg til taco senereHar vasket klær, hengt opp klær, ryddt kjøkken
Ring ønh, vært til tannlegen med kb og ryddet ute
Nå sofasliting
Du da?
JeppMan kan alltids gi bort også
Var dette barnas hus?
Da er det nok lurt å vekke snartMå vel vekkes igjen snart. Må spise litt før vi henter i bhg![]()
Mhm klart du måNei sant det. Må spare litt til i morgen![]()
Uff da så kjipt å ha denLite produktiv her. Hatt omgangssyken. Er bedre nå, men pga 48 timers regel fikk jeg ikke komme på jobb i dag. Bare ryddet litt i huset og gleder meg til taco senere![]()
Ja det har ikke vært særlig kjekt. Først i dag at jeg klarer å få i meg mat uten å bli dårligUff da så kjipt å ha den
Skal gjøre det nåDa er det nok lurt å vekke snart
Uff men godt du er litt bedreJa det har ikke vært særlig kjekt. Først i dag at jeg klarer å få i meg mat uten å bli dårlig