Høres digg ut med hotelltilværelseHar det tipp topphar bodd hos svigerfar og kjæresten hans noen dager. Helt nydelig hotelltilværelse <3 planer for dagen
Vi skal spise ute på restaurant i dag, hva med deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres digg ut med hotelltilværelseHar det tipp topphar bodd hos svigerfar og kjæresten hans noen dager. Helt nydelig hotelltilværelse <3 planer for dagen
Ser ut som det må ha skjedd litt her inne mens jeg sovMen litt roligere her nå
Du da?Hun sov en time![]()
Jepp. Morkakeløsning :/Ble hastesnitt sist?
Ikke sant, når man reiser hjem til folk burde man kunne smile iallefallKlart du ikke skal! Men jaggu.. ingen har dødd av å smile iblant
5 minutterDu da?
TacooooI dag blir det taco til middag
Fikk aldri tatt opp noe fra fryseren.
Uff. Høres skummelt ut!Jepp. Morkakeløsning :/
Det blir braTacoooo❤
Skulle vært sendt på smilekursIkke sant, når man reiser hjem til folk burde man kunne smile iallefall![]()
3 er best kan du hilse han fra meg og siHåper jeg klarer å lokke gubben med på en til etterhvert. Ikke ferdig etter 2 jeg ihvertfall
![]()
Søte du!!!Da har jeg nominert 4 flotte damer. Var knall vanskelig å velge ut noenskulle helst ha nominert noen par til
![]()
Håper han blir fornøydGavekort og hansker. Var sol her også men begynt å skye til nå:-/. Og er litt kald vind ute
Det høres veldig behagelig ut, når han åpnet?.Da er hotelltilværelsen hos svigerfar snart over... Kjenner jeg vil være noen dager til.
Samme blir det herI dag blir det taco til middag
Fikk aldri tatt opp noe fra fryseren.
Hehe, ja det er irriterendeHåper jeg og!Hater å bli lurt
![]()
Mer fristende enn å finne noe i fryserenSamme blir det her![]()
Det var godt, trengte det før i kveldSov godt![]()