Kinkig dilemmaMå på do men mini ligger sovende på brystet mitt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kinkig dilemmaMå på do men mini ligger sovende på brystet mitt
Er liksom aldri ro i denne jentaHe he blir det ja
Ååh....hvor mange kan man max nominere??Nomineringstråden er oppe
http://forum.babyverden.no/threads/hvem-fortjener-å-finne-en-storksak-i-april.1818509/
Skal gi oppdateringHehe, spennende å se hva du har puttet oppi![]()
??? Det er dårlig da! Våren skal jo komme!Verre, snø!
Du lurte megDet har jeg nok store problemer med vil jeg tro....![]()
Men det ligger ett snev av sannhet der. Ett aktivt forum har lettere for å få fine premier![]()
Oops, da er det bare å holde segMå på do men mini ligger sovende på brystet mitt
Samme herOh så mange jeg vil nominere
Kos dere uteNå er jeg sliten, så hjem å sove før jeg går å henter Ntar med sykkelen til bhg så kan vi være litt ute så mannen kan sove ut
![]()
Frekk ikke sant?!Hørt på makan da![]()
![]()
Japp, må ikke bruke opp gjestfrihetenAha, på rundreise?!
Skjønner det når man er avhengig av vann![]()
Såå herlig!Får vente til mini våkner eller gubben kommer hjem. Akkurat nå ligger han sovende på brystet mitt mens lillebror i magen sparker i vei❤❤
Jeg også!!Oh så mange jeg vil nominere
Ja er det. Men gubben kom visst hjem om ikke så lenge. Så får se hva som skjer først, mini våkner eller gubben kommer hjemKinkig dilemma
Hva skal du da?Ja men det gjør jeg også
Tror jeg på! Er tøft å komme seg gjennom en kolikk periode!Alene med 2? Oj. Godt jobba![]()
Vår hadde kolikk. Og er generelt meget krevende. Hadde vært tøft p vært alene om henne![]()
Gleder megSkal gi oppdateringhjemme om ca 5 min
![]()
Får visst det. Gidder ikke alt sølet ellers :-/Oops, da er det bare å holde seg![]()