Oh yes min var ogsp detHaha.hadde du og? Hun er 9 mnd straks. Og jeg bruker 15 minutter på stell.. hun stikker avgårde![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh yes min var ogsp detHaha.hadde du og? Hun er 9 mnd straks. Og jeg bruker 15 minutter på stell.. hun stikker avgårde![]()
Ah. Mener det offentlige har betalt. Det private kan velge. Så han burde høre om han har betalt 2 ukerMener det er privat. Men en knall grei sjef![]()
Sikkert rundt 13.Når er den?
Vi var ikke hjemme før rundt middag og så måtte det pakkes ut litt etter påskeferien. Da hadde dagen gåttJeg tok en kort tur da![]()
Lurer på om jeg og N går ut en tur med sykkelen hennesOk, skjønnermen la ham sove stakkars..
Hihi. Blir vel nesten avslappendeJeppblir rart å bare få EN denne gangen
![]()
Kan fort skje jaDa blir du vel sittende en stund til![]()
Blir jo svett av mindreOh yes min var ogsp det
Da ble det ikke tid neiVi var ikke hjemme før rundt middag og så måtte det pakkes ut litt etter påskeferien. Da hadde dagen gått![]()
Det hjelper påJaja. Har heldigvis svigermor og to flotte gutter som kommer til å være ivrige hjelpere![]()
![]()
Skal be han spørre sjefen sinAh. Mener det offentlige har betalt. Det private kan velge. Så han burde høre om han har betalt 2 uker![]()
Ble dobbel tur i går og på onsdag daDa ble det ikke tid nei![]()
Det har jeg nok store problemer med vil jeg tro....Kan du bekrefte det når det ikke er 1. april?
Spørs på ungen daHihi. Blir vel nesten avslappende![]()
Gratulerer med bryllupsdagen
Han jobbet enda lenger :O fri idag, og permittert fra mandag. Så tenkte vi skulle få til en liten ferie, men vet ikke helt hva endahan flytter ferien sin over til neste år
AbsoluttDet hjelper på![]()
Like greit egentligJeg tok aldri med. Fiksa det bare der![]()