Hehe. Skjønner jeg må være godt forberedt hver gang jeg sitter meg ned når småen kommerSkulle bare ønske jeg hadde litt mer batteri på telefonen og en flaske vann![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Skjønner jeg må være godt forberedt hver gang jeg sitter meg ned når småen kommerSkulle bare ønske jeg hadde litt mer batteri på telefonen og en flaske vann![]()
Går fort nedover når det er under 20...24 igjen her
Slikt glemmer alltid jegÅåh kom på jeg må ha med urinprøve på kontrollen idag
Da er du ikke sulten nokKlarer ikke bestemme meg for om jeg er sulten eller ikke..
Det er santEr det enkleste synes jeg når det er tempo
Gjør dessverre det jaGår fort nedover når det er under 20...
Var det jeg tenkte ogsåSlipper å dra ut på kvelden
Høres ut som megKlarer ikke bestemme meg for om jeg er sulten eller ikke..
Det ville jeg blitt glad forHansker fra mini og gavekort på gmax av meg. Blir nok glad for det
![]()
Jeg også når jeg skal til jordmor. Til legen klarer jeg somregel å huske detSlikt glemmer alltid jeg![]()
Måtte passe på det i starten jeg også. Da var det amming hele tida. Måtte ha drikke, telefon og fjernkontroll. Gulpeklut, Ammepute og en god pute til ryggen. Da kunne jeg sitte lengeHehe. Skjønner jeg må være godt forberedt hver gang jeg sitter meg ned når småen kommer![]()
Aaahm baby ja?Jeg er låst til sofaen![]()
Stemmer detAaahm baby ja?![]()
Hihi greit vi er flereHøres ut som meg![]()
Er nok ikke detDa er du ikke sulten nok
Det er fantastisk!Hørtes herlig ut med sol![]()
Er på 14 nå..Gjør dessverre det ja
God plan!Jeppblir til å sitte på sofaen til jeg har sett, ops, im pregnant, før jeg prøver å lure meg selv til å få gjort noe
![]()
Men kommer fort 3 nyeDu nærmer deg
Hadde det tidligere i ukaDet er fantastisk!![]()