Joda. Gubben er hjemme. Men skal muligens på jobbJa det passer nok fint nå
Håper du får litt avlastning i helga..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda. Gubben er hjemme. Men skal muligens på jobbJa det passer nok fint nå
Håper du får litt avlastning i helga..
Svosj......sendt nå!Send litt sol og treningslyst til Trondheim også da![]()
Rydde sammen hos svigerfar, bor hos svigermor i helga. Så skal vi på kafé med ei venninne og sønnen hennesSå herlig![]()
Planene er sovingenn dine?
Bra den ikke var stjålet daMannen hadde det travelt på morningen og hadde kjørt til jobb![]()
Får håpe detJa, dårlig start på dagen for min del.. håper de blir i bedre humør utover dagen.
Uff. Var hun skikkelig plaga av febern og?Ja, deilig. Fikk så vondt av henne med 39,8 her om onsdag![]()
Har sydd et babynest til kusina mi![]()
Hei søte duHei og hopp.
Mye liv allerede ser jeg![]()
Koselige planerRydde sammen hos svigerfar, bor hos svigermor i helga. Så skal vi på kafé med ei venninne og sønnen hennes
Han utfordret meg ihvertfallAktiv frøkenherlig alder!
Kult, har dere utfordret hverandre?![]()
Håper han kan gi deg litt pusteromJoda. Gubben er hjemme. Men skal muligens på jobb
Du får gå i runder hjemmeHan utfordret meg ihvertfallhan kom hjem med 2 stk fitbit for et par dager siden...hehe
Litt urettferdig siden han automatisk får en del skritt på jobb syns jeghaha
Rart hvor stor forskjell det kan være mellom barna. Storesøster var liten her også. Ikke så langt unna di mener jeg, men hun kom vel et par uker før jenta di.Minsten stor, eller eldste liten?
Blir spennende å se hvor stor neste blir her, da frøkna var knøtt ved fødsel![]()
Kan du bekrefte det når det ikke er 1. april?Ny regel i topp 100 gjeldene fra i dag: for å vinne noen av premiene MÅ dere skrive til sammen 15 000 innlegg over hele forumet hver dag. Om dere ikke klarer det en dag forsvinner en og en premie..
Håper detHåper han kan gi deg litt pusterom![]()
Blir nok sei eller svinekjøtt.Hehe. Kom heller på middag![]()
Hva da ?
Så snill han erHan utfordret meg ihvertfallhan kom hjem med 2 stk fitbit for et par dager siden...hehe
Litt urettferdig siden han automatisk får en del skritt på jobb syns jeghaha
Eldste er liten
Hvor stor eller liten var snuppa da?
Det tenkte jeg ikke påKan du bekrefte det når det ikke er 1. april?
Haha, det hadde jeg glemtKan du bekrefte det når det ikke er 1. april?
Hei heiHei og hopp.
Mye liv allerede ser jeg![]()