Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi opplevde det engang på båttur til danskebåten, far var så full , klarte nesten ikke å trille vogna med baby iHar aldri opplevd dette, men tror at jeg ville kontakta barnevernvakta for råd. Kanskje er dette noe som skjer regelmessig? Men vanskelig å si bastant hva jeg ville gjort, når det bare blir en hypotetisk situasjon.
Vi opplevde det engang på båttur til danskebåten, far var så full , klarte nesten ikke å trille vogna med baby i
Vi sa fra til ansatte som kom å tok seg av barnet
Nei man skulle ikke tro det gjorde det hvertfallÅ fydda!!!!!!
Tur med barn inneholder ikke fylle-kule!
Stakkars baby!![]()
Hale ut tiden? Å kjørte avgårde med barna sine??? Jeg hadde slått den dama i svime om jeg hadde vært nødt til det!Opplevde en gang at det kom en veldi full mor kjørende for å hente sine to barn en plass jeg jobbet... Vi prøvde å hale ut tiden etter vi hadde ringt politiet, men klarte ikke holde henne der til de kom, så hun kjørte faktisk avgårde med barna sineVet ikke hva jeg hadde gjort i en privat situasjon, men jeg er veldi "anti-fyll", så hadde nok grepet inn på et eller annet vis. Må tenke litt på det
Hos meg står det kun sammen med. Sammen med hvem???Gjør dere noe eller tenker dere at dere ikke vil blande dere?
Hva gjør dere om dere gjør noe?
Sammen med barna står detHos meg står det kun sammen med. Sammen med hvem???
Jeg hadde nok tatt bilnøklene ,så måtte hun heller bare blitt sintHale ut tiden? Å kjørte avgårde med barna sine??? Jeg hadde slått den dama i svime om jeg hadde vært nødt til det!
Ok, står ikke det her.Sammen med barna står det

Jøss så rart. Bruker du app?Ok, står ikke det her.
Vis vedlegget 169337
Kommer an på settingen, er de på vei hjem i taxi eller lignende ville jeg vurdert å ringe barnevernet. Hadde ringt politiet om de skulle kjøre bil selv, men det er jo ikke ulovlig å være full foran barna sine. Jeg tror nok at jeg heller ville ringt barnevernet slik at de kunne undersøke forholdene hjemme nærmere. Hadde det vært noen jeg hadde truffet på ville jeg egentlig spurt om det var greit at barnet ble med oss hjem for å sove over slik at barnet slapp å være rundt berusede foreldre.
Ja, via iphoneJøss så rart. Bruker du app?
Ah kanskje overskriften blir for lang da. Bruker ikke app selv, men kjipt om det er sånn for de som bruker appen.Ja, via iphone
Hale ut tiden? Å kjørte avgårde med barna sine??? Jeg hadde slått den dama i svime om jeg hadde vært nødt til det!
Sånn er det ikke i alle bhg, vi har fått beskjed om å ikke sende med barna om foreldre er fulle når de henterJeg jobber i barnehage og vi har faktisk ganske "strenge" regler på hva vi skal gjøre dersom en beruset person skal hente sine barn. Vi skal IKKE utsette oss selv for fare, og har heller ikke lov å SKADE foreldre. Våre retningslinjer er som det blir nevnt her - vi skal HALE ut tiden, prøve å snakke vedkommende til fornuft +++ men dersom vedkommende blir sint/virker truende så skal vi la barna bli med. Polititet varslet umiddelbart etter vedkommende har dratt (dersom man er så uheldig og er alene igjen på avdeling) eller med en gang vi oppdager at vedkommende er beruset (da ringer den ene ansatte mens den andre haler ut tiden):